Mistä mies pitää?
Mulla on kuvioissa uusi mies ja nyt tarvitsisin vinkkejä siitä, mistä miehet useimmiten tykkäävät. Tietysti yhdynnästä, mutta mistä muusta? Vinkkejä please. Haluaisin tehdä hyvän vaikutuksen sängyssä.
Kommentit (5)
Tuollaisia suuria linjoja en tullut heti kysymystä laatiessani ajatelleeksikaan kun kysymykseni tänne laitoin. Kiitos kovasti vastauksista, jotka antoivat ajattelemisen aihetta enemmänkin.
Olisiko teillä vielä ihan konkreettisia pieniä vinkkejä? Siitä miten minä voisin miellyttää miestä teoillani.
miehetkin on yksilöitä! käytä hiukan mielikuvitusta... entäs mistä sun aiemmat pokat on pitäneet - onko jotain mistä kaikki on pitäneet?? itse en täältä kyselisi.
taustoja. Kai se sentään on jonkun toisen mies eli naimisissa toisaalla? sehän tuntuu nykyään olevan sääntö enemmän kuin poikkeus?
Sillä vaan että se vaikuttaa seksineuvoihin kun tiedetään suunnilleen kuinka monta akkaa tällä miehellä on.
Miehet pitävät siitä, että saavat naiselta huolenpitoa. Seksin tärkeyden oletkin jo oivaltanut.
Miehet rakastavat naisia, joita osaavat mielyttää. Ei anna selviä vinkkejä mitä haluaisit, jos mies on tosissaan niin toiveidesi toteuttaminen tuo hänelle suurta nautintoa.
Onnea teille!