Onko ok hieroa omaa glittaa ekoissa sessioissa?
Olisitko närkästynyt vai vaan tyytyväinen, jos uusi tuttavuus hieroisi paneskellessa itse glittaansa? Siis edesauttaakseen orgasmia. Vai onko asialla mitään väliä?
Kommentit (11)
ja ole oma itsesi silloin rakkaus täydellistä
teeskentely ja näyttely päätyy lyhyeen
-mici-
kun en muuten saa. Oli sitten mies kuinka taitava tahansa. En suostu jäämään ilman!
..kun polviasennossa kiksuttelee selällään olevaa naista, niin siinähän kun naisen klitta on kuin tyrkyllä, kuinka sitä voi olla hieromatta ? Itseasiassa välillä tulee aina pysäyteltyä ja käytyä lipsuttelemassa kielellä ja imeskelemässä klittaa ja muita hiluja. Ja sitten taas pykälään ja peukulla pyörittelyä. Nam.. välillä sormia kehiin ja pikkuhiplausta kakkosen liepeillä ihan kiusoitellakseen, sitten taas nuolemaan klittaa ja samalla nänneistä oikein topakka ote alakerrasta liukastetuilla sormilla ja pikkuisen pyörittelyä.
Mikään ei ole niin kaunista kuin laukeava nainen !!
M38
Ilahduttavaa lukea noin antaumksellisesta toiminnasta!
Yrittää täällä mielistellä tai kehua munillaan.
ettei vaan kyseessä olis tän yhen tuhkamunan Mr.Lotharin kaveri Mr.mici! hah siinä vasta hinteliä homppeleita!
Uutta kaveria ei voi tuntea, niin parempi hieroskella myöhemmin. Jotkut saattaa säikähtää aluksi niin suorasukaista toimintaa, vaikka ovatkin tutustumisen jälkeen todella hyviä ja rentoja rakastajia. Joten siis mä en hieroskelis ekalla kertaa.
Tuntuu, ettei helpolla kummankaan käsi mahdu sinne väliin. Delfiini on jo tilattu, kiitos täältä saadun vinkin.
Parhaita asentoja, joissa klittaa on helppo hieroa on mun mielestä takaapäin ja sitten edestä niin, että laitat vaikka tyynyn pyllyn alle ja ukko on polvillaan vetelemässä. En tiedä osaanks kuvailla nyt tarpeeks hyvin.. Mut keinot löytyy kyllä, kokeile.
Mies