Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lapsivettä lorahdella rv 28? Normaalia?

Vierailija
08.10.2008 |

Eilen illalla olin juuri käynyt vessassa, ei yhtään pissahätä, vaavi ei potkinut virtsarakkoa tms. Ja sitten vaan valui kirkasta hajutonta vettä. Ei kauheita määriä, mutta sen verran, että yöpuku juuri kastui. Mitä tämä on voinut olla? Kipeitä supistuksiakin oli, mutta ei selkeitä ja säännöllisiä.

Soitan neuvolaan ip, mutta mitäs te mammat tuumitte? Onko kokemusta?

Viime viikolla oli lääkäri, ja kohdunkaula oli täysin kypsymätön. Ei pitäisi olla yhtään tulollaan. Tosin kävimme vkoloppuna sukuloimassa yli 600 km päässä, joten auton tärinä on voinut saada muutosta aikaan. Voi mua, kun piti lähteä sinne asti istumaan, mutta oli tärkeät sukujuhlat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jokaisen raskauden (3) aikana lorotellut tosi juoksevaa valkovuotoa, on pakko pitää phs:aa koko ajan, tai pöksyt on märät alituiseen.

Mutta enpä nyt poissulje sitä lapsivettäkään, vaikka harvinaisempaa tuo kyllä on.

Vierailija
2/5 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottavat kohdunsuultasi näytteen pumpulipuikolla ja heti selviää oliko se lapsivettä vai valkovuotoa.

jos lapsivettä, niin makaat luultavasti sairaalassa loppuraskauden (toivottavasti pitkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lähti limatulppa pari päivää ennen synnytystä, luulin myös että se oli lapsivettä, koska olin aina kuvitellut limatulpan olevan jotenkin kiinteää :-) mutta se olikin ihan nestemäistä.

Vierailija
4/5 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittellä 2 lasta, kummastakaan en ole huomannut limatulpan irtoamista.

Vetistä valkovuotoa on ollu. Esikoisesta lorahti kolmien housujenkin läpi..

On mulle jossain sanottu että ei pissaan tartte olla hätä tai lapsen potkasta, se voi valahtaa vaikka olisit just pissannut.

Tuskin kuitenkaan on lapsivettä. Älä ainakaan ajattele iltapäivään saakka pahinta.

Vierailija
5/5 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on valkovuotoa. Mutta tietysti pitää selvittää asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän