Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielta kalvaa Kattarin henkilokunnan suhtatuminen synnytykseni riskeihin. Eli vahateltiin, tuli kommentteja " etko sina luota meihin" ym.

Vierailija
26.06.2007 |

Kaikki kauhuskenaarioni ja vielä pahempaakin tapahtui. Eli ekan synnytyksen ongelmat kertautuivat vielä pahempina. Olen nippanappa hengissä. Koko homma kalvaa mielessä tosi paljon, kun itse synnytykseen liittyvistä asioista ei keskusteltu, koska olin liian huonossa kunnossa. Synnytyksestä on useampi kuukausi jo aikaa, vieläköhän kannattaisi ottaa yhteyttä Kättärille...vai yritänkö vaan päästä terapiaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, minne menet keskustelemaan - kätilöiden vai lääkärin kanssa? Lähetteen saat neuvolasta, tai soitat synnäriin/äitipolille, pääsetkö suoraan. Älä missään tapauksessa jätä asiaa käymättä läpi, se jää kalvamaan.

Toinen tosiasia on se, ettei etukäteen voi mitään tietääkään, sillä synnytykset eivät ole samanlaisia. Äidille ei kuitenkaan saa jäädä ylikävelty olo tai että ei ole tullut otetuksi todesta.

Vierailija
2/2 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko. henkilön esimiehelle, tai sitten ihan suoraan rikosilmoituksen. Kannattaakin tehdä.

Suosittelen myös että otat yhteyttä joko suoraan kättärille tai sitten neuvolan kautta. Asiaa pitää päästä puimaan pian. Suosittelen myös, että alat kirjoittaa ylös tuntemuksiasi ja kysymyksiäsi, sekä niitä tunteita joita sinulla oli jo ennen synnytystä sekä mahdollisesti sen aikana. Se helpottaa tapahtuneen käsittelyä ja auttaa alkuun siinä tilanteessa kun keskustelua aletaan käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä