G: Pakkaatko miehesi tavarat matkalle lähdettäessä? Entä järjestätkö miehen vaatekaapin kevät- tms. siivouksen yhteydessä?
Kommentit (20)
Mies pakkaa vaatteensa, minä muut (mm. hammasharjan).
Miehen vaatekaappia yritin vuosia pitää järjestyksessä. Sitten luovutin. Nykyään heitän hänen puhtaat vaatteensa siihen hyllyyn mihin ne mahtuu. Sukat, kalsarit ja kauluspaidat pysyy järjestyksessä miehelläkin.
Mies joskus ihmettelee, että eksää oo viel pakannut... No, hän pakkaa yhden ihmisen kamat, mä viiden...
Hassu ajatus. Eikä hän pakkaa minun kamojani.
Lasten kamojen pakkaus hoidetaan yleensä " yhdessä" eli toinen pakkaa ja toinen varmistelee, että otithan X:n rätin ja Y:n sen tietyn yöpaidan mukaan ;)
Viikatut vaatteet vien kaappiin, en järjestä kaappia. Ennen järjestin koska pidin siitä, mutta nykyään on muutakin tekemistä.
Kaappinsa mies järjestää itse. Saatan tosin kehottaa siivoamaan samalla, kun itsekin siivoan.
En järjestä myöskään miehen vaatekaappia, mutta laitan tietty siististi hänen vaatteensa kaappiin kun viikkaan puhtaita pyykkejä. Myös hän laittaa minun.
- pakkaa miehensä vaatteet matkalle
- siivoaa ja järjestää vaatekaapin
...ja mikä huvittavinta, laittaa miehelle joka ilta iltapalan. :)
Meillä mies käy töissä ja minä kotiäitinä ja kun kerran hän tuo palkan tähän taloon niin on sitten töiden jälkeen täysihoidossa :)
Vierailija:
Meillä mies käy töissä ja minä kotiäitinä ja kun kerran hän tuo palkan tähän taloon niin on sitten töiden jälkeen täysihoidossa :)
ettei ihan mene sormi suuhun, jos sinä vaikka joudut sairaalaan pitemmäksi aikaa?
En. Osaa aivan itsekin nuo hommat. Silloin vien vaatteet miehen kaappiin, kun muutkin puhtaat pyykit lajittelen.
- silittää miehen vaatteet
- pakkaa matkalaukun
- purkaa matkalaukun
- valitsee miehelleen vaatteet päivittäin
- ostaa ja pesee miehelle vaatteet
- hieroo miehen kipeitä lihaksia
- tekee ruoan ja hoitaa lapset
- pitää kodin kunnossa
- antaa upeaa seksiä päivän päätteeksi ja hyvänyön toivotukseksi
Meillä kyllä kumpikin pakkaa omat laukkunsa. Olen mennyt aikuisen miehen kanssa naimisiin.
Vaatekaapit siivoa mies, meillä makuuhuoneet kuuluvat miehen siivousvastuulle. Puhtaita vaatteita paikalleen laittaa se kuka niitä sattuu viikkaamaan.
silloin miehen äiti tulee avustamaan kodinhoidossa.
t. 17
kun käytämme yleensä vain yhtä laukkua ja TYKKÄÄN täyttää sitä...
Jos sinäkin vielä kuolet, niin selviääkö ukkosi kotirumbasta?
Pakkaan laukun ja huollan vaatteet sekä pidän kaapit järjestyksessä. Ruokaakin laitan joka ilta. Lisäksi vielä poimin miehen vaatteet lattialta. On sen verran ihana mies, että kyllä kannattaa!
Asiaan saattaa hiukan vaikuttaa se, että miehellä oli pikkupoikana jatkuvasti pari palvelijaa perässä, ja lisäksi se, että hänellä on Aspergerin syndrooma. Hän rakastaa rutiineja ja järjestystä, mutta ei pysty ylläpitämään niitä yksin. Hän arvostaa minulta saamiaan palveluksia ja osoittaa sen näkyvästi.
1. mieheni pakkasi laukkunsa itse ja piti paremmin huolta vaatteistaan, mutta eipä tuosta pitkän päälle ollut onnen takeeksi. Hienoa, että ymmärsin toisella kerralla katsoa hiukan muitakin kriteerejä.
laukkuihin. Minä olen surkea pakkaaja, mutta tunnen paremmin lasten (vaate)tarpeet. Hyvin toimii :)
mutta vien viikatut vaatteet kaappiin ja samalla laitan väärissä pinoissa olevat vaatteet oikeaan paikkaan, jos sellaisia sattuu olemaan. Ei vaadi suuria ponnisteluja! Meillä mies ei puutu vaatehuoltoon, mutta en minäkään puutu vaikkapa halonhakkuuseen ;)
En myöskään järjestele miehen vaatekaappia. Ylipäätään mies on minua järjestelmällisempi ja käy läpi vaatteitansa useammin kuin minä omiani.
Puhtaasta pyykistä viikkaan omani ja lasten vaatteet ja laitan kaappeihin. Miehen vaatteet laitan syrjään ja mies viikkaa (ja silittää) itse vaatteensa ja laittaa kaappinsa. No jotain kalsareita ja sukkia saatan toki heitellä ohimennen miehenkin kaappiin.
Tai no joskus jos tulee kiire lähteä niin voin miehen puolesta pakata (samalla huudellen, että mitä laitetaan). Ikinä en siivoa miehen vaatekaappia.