Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana, muttei yhtään tunnu siltä. Mahtaakohan kaikki olla ok. tuolla masussa!?

Vierailija
26.06.2007 |

Nyt on meneillään rv. 5

Minkäänlaisia pahoinvoinnin tuntemuksia en tunne ja rintojen arkuuskin on hyvin vähäinen, viime viikolla oli paljon kipeämmät tissit.

Mahdankohan sittenkään olla raskaana? :/

Huolestuttaa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahoinvointia, muutaman kerran etova olo. Rinnat oli vähän kipeät. No, maha kyllä ajan kanssa kasvoi.

Mieskin sanoi, ettei usko, että olen raskaana, ennen kuin ultraan mentiin.

Nauti vaan siitä olotilasta, että voit hyvin.

Vierailija
2/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi lasta ja kummatkin raskaudet olivat oireettomia, ainoa oire siis oli menkkojen poisjäänti. Oireettomuus siis ei (aina) merkitse sitä että kaikki ei olisi kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ollut pahoinvointia kun vasta viikolta 7 alkaen (ja sen jälkeen olikin sitä ihan tarpeeksi), rintojen arkuus hävisi välillä (ja häviää edelleenkin välillä lähes kokonaan). Rv 7:n jälkeen pahoinvointikin vaimeni aina välillä ja luulin tietenkin että kyseessä oli keskenmeno. Ainoa oire mikä mulla oli noin alussa pysyvänä oli väsymys. Itse hermoilin tosi paljon ja tein raskaustestejä vähän väliä...:) Nyt rv 16 ja masukaveri edelleen matkassa mukana.

Tsemppiä!

Vierailija
4/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni takana kaksi " oireetonta" raskautta. Molemmissa ensimmäinen fyysinen oire oli, kun vauvan potkut alkoivat tuntua rv 18 jälkeen :) Ei siis pahaa oloa, ei rintojen kipeytymistä, ei väsymystä eikä mielitekoja. Kyllä oli epävarma ja epäuskoinen olo koko alkuraskauden ajan, kun muuta ei ollut kuin kaksi viivaa tikussa. Vasta ne säännölliset liiketuntemukset rauhoittivat mielen.

Vierailija
5/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon väsymyksen olin unohtanut. Se oli alkuraskaudessa aika kova.

Vierailija
6/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla oli paljon selvemmät oireet. Nyt ei tunnu edes kovin vihlontaa alavatsalla, silloin tällöin vain pientä.

Yksi raskaus on takana, enkä muista juuri yhtään siitä raskaudesta. Sen vain muistan, että rinnat oli kamalan kipeät ja alavatsan kipujen takia luulin kohdunulkoiseksi raskaudeksi.

Tietenkin pahoinnvointi oli ihan kamala lähes synnytykseen saakka.

Nyt minua vain väsyttää kamalasti.

Kiitos kun vaivauduitte kommentoimaan!

-ap

Vierailija
7/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole ollut MITÄÄN raskausoireita. Ei pahoinvointia, ei rintojen arkuutta tai pingotusta, tms. Ei todellakaan tunnu siltä, että olisin raskaana. Ultrassa kaikki kuitenkin ok.

Tämä on 4. raskauteni. Kahdessa ensimmäisessä ei myöskään ollut mitään oireita ja kaikki meni hyvin. Kolmannessa raskaudessa oli selkeät raskausoireet alusta lähtien, mutta se raskaus päättyi keskenmenoon rv:lla 8.

Eli raskausoireiden puuttuminen tai olemassa olo eivät todellakaan kerro, sujuuko raskaus normaalisti. Meitä on moneen junaan.

Vierailija
8/8 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäröin täällä ollako vaiko ei, koska uskallan testata.

viikko sitten oli muutaman päivän kamala raudan maku suussa, nyt ei enää ole.

mutta väsyttää niiiiiiin paljon, yhtä äkkiä iskee ja voisi nukkua kuin tukki.

toisinaan vähän vihloo ala vatsaa ja alaselkä on hieman kipeä :/

voihan ne johtua jostain muustakin, mutta raskaus ei ole pois suljettu.

sitä todellakin toivon että testi näyttäisi plussaa aikanaan! :)