Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveiletko näistä? Kauan yhdessä olleet.

Vierailija
26.06.2007 |

Mies tekisi joskus jotain spontaania. Että hän yllättäisi. Hankkisi lapset hoitoon ja varaisi liput ulkomaille? Mitä ajattelet, jos miehesi ei tee mitään. Tulkitsetko sen rakkaudettomuudeksi? Ajatteletko koskaan, että jonkun uuden naisen kanssa hän todella panostaisi, mutta ei sinun.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommasi kolme lastamme siskolleen hoitoon ja vei minut yllättäen neljäksi päiväksi Lontooseen. Oli tosi ihanaa!

Mutta vaikkei olisikaan vienyt, uskoisin, että hän rakastaa minua. Ei rakkautta tarvitse todistella suurilla teoilla. Pienet arkipäivän asiat kertovat varmemmin tunteista.

Miten itse olet yllättänyt miehesi? Minä aina suunnittelen suunnittelevani jotain, mutta kovin usein se jää toteuttamatta. Taloudellinen tilanteemme ei usein anna periksi kovin suurille suunnitelmille. Ja kovin monen " pikku" seikan (esim. lastenhoito, ruoat, majoitus, yms.) toteuttaminen mahdollisimman halvalla, on tosi vaivalloista ja aikaa vievää.

Vierailija
2/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me molemmat yllätetään toki sitten vaikka ex tempore seksillä... heh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan oltu nyt 13 vuotta. Tämä Lontoonreissu tapahtui 1,5 vuotta sitten. Tottakai suunnittelemme kaikennäköistä myös yhdessä, mutta onhan se kiva, jos mies yllättää esim joka 10. vuosi. :D

Vierailija
4/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille parisuhde on tärkeä ja sitä pidetään elossa päivittäin. Tosin en tiedä olemmeko me sitten kauan aikaa yhdessä olleet, hiljattain tuli 11 vuotta täyteen.

Kyllä minä varmaan masentuisin ja tulkitsisin ettei mies enää välitä jos kaikenlaiset yllätykset ja hyvät teot jäisivät pois elämästä... Se tuntuisi varmaan hyvin ikävältä.

Vierailija:

Mies tekisi joskus jotain spontaania. Että hän yllättäisi. Hankkisi lapset hoitoon ja varaisi liput ulkomaille? Mitä ajattelet, jos miehesi ei tee mitään. Tulkitsetko sen rakkaudettomuudeksi? Ajatteletko koskaan, että jonkun uuden naisen kanssa hän todella panostaisi, mutta ei sinun.

Vierailija
5/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoittaa muuten kun yllätysmatkalla? tai muulla materialla?

Se päivittäinen kunnioitus ja arvostus ei ole mitään?

Vierailija
6/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet riidat perustuu! kuvitellaan että toinen ei välitä kun ei nyt lippuja ostanut mihinkään... eikö sitä voisi vaikka kysyä ennemkin että vieläkö välittä tai rakastat? tai vaikka kertoo ennemmin itse omat tunteensa toista kohtaan ja monasti se toinen vastaa kertomalla omansa.

ja toikin sieppaa kun parisuhdetta ei sit ilmeisesti voi muuten hoitaa kuin heivaamalla lapset toisten hoteisiin ja menemällä itse reissuun.

Vierailija
7/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sitten varasikin meille oitis matkan kahdestaan.

Ja kesälomamatkankin varasi perheellemme. Minä olen ne hoitanut 10 vuotta tähän asti varauksia ja järjestelyitä myöten kaiken. :)

Vierailija
8/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdenkeskeisiä matkoja - mies antaa minulle " valtuudet" valita luksushotellin mieleni mukaan jne.

Ostaa kalliita lahjoja, joskus osittain yllätyksiä, joskus ei...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän