Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei jumalauta! Nyt kyllä raivostuttaa!

Vierailija
26.06.2007 |

Mies eilen illalla päätti sit ilmoittaa, että anoppi tulee aamulla yhdeksältä hoitamaan vauvaa kun mun pitäisi mennä maalaamaan jotain kattolistaa!!! Muuten ihan ok. Ja lupasinkin maalata ne, mutta niitä ei tarvita nyt heti, koska kattoa ei olla vielä edes asennettu! Ja on niitä muitakin tärkeämpiä hommia tekemättä.

Todella mukavaa. Heräsin just 10 min sitten. Mun pitäisi tänään siivota, pestä pyykkiä, tehdä ruokaa ja hoitaa tärkeitä asioita. Argh.

No, mutta osaan minäkin olla tuollainen. Tässä juon nyt aamukahvia ihan rauhassa ja syön aamupalan jne...

Ette voi kuvitellakaan kuinka paljon mua ärsyttää!!!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se maalaus eteenpäin menoa ja ne pyykit yms. odottaa tekijäänsä. Ellei anoppi satu olemaan ahkera ja huitaise niitä tiskejä pois sieltä makaamasta kun hoitaa lasta. Itse lähden kyllä spurttina tekeen hommia, jos joku " erehtyy" tarjoamaan lastenhoitoapua. Saman tien. :)

Vierailija
22/28 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä kaikki itsekin miehen tossun alla? Minä en ainakaan moista hyväksyisi, sanoisin anopille että sori mutta mies oli unohtanut kysyä asiaan minun mielipidettäni, ja minulla sattuu olemaan tälle päivälle muuta ohjelmaa.

Minua ainakin ärsyttää kaikenlainen holhous ja kontrollointi, kyllä minulla parisuhteessakin täytyy olla oikeus itsenäiseen päätöksentekoon. Jos jotakin tuontapaista pitää saada tehdyksi, niin siitä SOVITAAN yhdessä miehen kanssa...minulle ei kyllä vain ilmoiteta, että " sinä teet nyt näin ja näin." Enkä minäkään uskaltaisi tehdä sellaista miehelleni. Aikuisia ihmisiähän tässä ollaan kumpikin, ei toisen holhouksen ja määräysvallan alla eläviä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hellanlettas sentään. Anoppisi vikako se on jos miehesi anopin teille on pyytänyt? Mitä hittoa anopille kiukuttelet? Taidat olla pikkuisen itseäsi täynnä?

On ihmisellä pienet murheet. Kunpa meillä olisi anoppi joka tulisi lasten kanssa, en kehtaisi rutista mistään.

Vai meni oikein päivän suunnitelmat sekaisin? Johan oli sen kuulloisia suunnitelmia, että niitä ei voi muuttaa. Ymmärtäisin jos olisi vaikkapa lapsi kipeä ja olisit viemässä lääkäriin tms.

Onneksi et ole tavannut miestäni, olisit jo pyöreässä huoneessa kaikkien minuutissa tehtyjen suunnitelmamuutosten vuoksi.

Toivottavasti miehesi ymmärtää jättää tuollaisen keskenkasvuisen kitisijän. Jos teille on talo tulossa, eikö sinullekin kuulu hommia siellä tehdä? Sait vieläpä anopin lapsen kanssa!

Minä aikoinaan hoidin yrityksen asiat, juoksin tukussa pienen vauvan kanssa kesäkuumallakin, vein töihin pakettiautollisen tavaraa. Yritin jossain välissä milloin missäkin lasta syöttää. Nukutin, pesin ja hoidin rakennuksella ja tein hommiakin!!!

Jotkut ne kehtaa turhista rutista!

Sanoinko että kiukuttelin anopille? missä niin sanoin? ja todellakin, onneksi en oo tavannut miestäsi. Arvaa vaan paljonko odadotan sitä, että mies mut jättäisi, mutta kun ei jätä!!!

Voi herranen aika kun oikein kesäkuumalla juoksit vauvan kanssa. Niin kuule minäkin, jopa kahden kanssa! Lisäksi olen kyllä melkoisesti myös hommia tehnyt niin raksalla kuin kotonakin.

Jos et tiedä asioiden taustoja, niin kannattaisiko olla hiljaa? En varmaankaan purnaisi tästä yhdestä ja ainoasta asiasta. Joka kaiken lisäksi ei ole mikään suuri juttu muiden mielestä, mutta kun kaikki pienet asiat yhdistää, niin siitä tulee SUURTA!

Anteeksi, että purnasin niinkin pienestä asiasta. Kun eihän tälläisistä asioista voi valittaa kun muilla ovat asiat aina pahemmin!

Vierailija
24/28 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa raksalle ja anoppi vahtii lasta kotona? Jos näin, olen kateellinen.

Vierailija
25/28 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää vain haukkua kun joku purkaa mieltään?

Vierailija
26/28 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää valittaa aina tyhjästä! Kerrankin mies järjestää hoitajat ja kaikki niin ei kelpaa taaskaan.

Vierailija
27/28 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan myöhään illalla! Jos olisin tiennyt aikaisemmin, että tänään täytyy aamulla lähteä, niin olisin voinut ne asiat hoitaa eilen. Mutta kun ei. ap

Vierailija
28/28 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin vituttais jos kiireen keskellä joku menee pistämään MUN päiväsuunnitelmat uusiksi kysymättä multa.