Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni räjähti tänään minulle,

Vierailija
17.06.2007 |

kun otin jääkaapista kokista itselleni ja kaadoin lasiin. Meillä on 2,5-vuotias lapsi. Mieheni mielestä minun pitäisi juoda salaa kokista, kun lapsi on paikalla, ettei hän ala itkemään sitä ettei itse saa.

Kun en suostunut, niin tuloksena oli se, että mies alkoi huutamaan ja heittelemään ruokia lattialle ja häipyi ulos. Lapsi kysyi " äiti mikä isille tuli" .

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että isillä nyt vaan on semmoinen aika kuukaudesta. käydään ostamassa isille kiskalta suklaalevy niin isille tulee parempi mieli.

Vierailija
2/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin muu varmasti kaihertaa..

kokiksesta sen verran, että oma linjani on, että se on akuisten juoma. En antaisi lapselle lutta tai viiniäkään (tai kahvia tai teetä), eli lasten on tyytyminen sihen, että meidän perheessä eivät lapset kolaa juo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen ehdotus oli yliveto!!!

Vierailija
4/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse juon silloin tällöin. Mies myös.

ap

Vierailija:

Jokin muu varmasti kaihertaa..

kokiksesta sen verran, että oma linjani on, että se on akuisten juoma. En antaisi lapselle lutta tai viiniäkään (tai kahvia tai teetä), eli lasten on tyytyminen sihen, että meidän perheessä eivät lapset kolaa juo.

Vierailija
5/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina perjantaisin limua ja pitsaa, joskus juon seuraavana päivänä edellisen päivän cokiksen jämät kahvikupista ja jos lapsi kysyy niin sanon siinä olevan kahvia.

Vierailija
6/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun peli on selvä, ei itkut auta. Salaa juomisesta jää kiinni ennemmin tai myöhemmin, ja silloin lapsi jo osaa tiukaa selitystä...

Vierailija
7/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei kokista alkanut huutamaan vaan ihmetteli vain isänsä käytöstä. Kaksistaan jäätiin piirrettyjä katselemaan.

ap

Vierailija
8/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias saattaa olla, ja pyytää, mutta useimmat tyytyvät selitykseen, kun kuulevat, että on aikuisille.

Vierailija
9/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehen käytös oli ihan ok.

ap

Vierailija
10/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taisin viedä keskustelua väärille vesille (3) kun annoin mielipiteeni kolanjuonnista. Itselläni kun tuo kola on ainoa pahe, enkä siitä aio luopua, enkä lapselle valehdella (että on kahvia tms...), niin vedin tällaisen linjauksen, ja olen huomannut sen toimivan.

Mies on kamala pentu, kun tuollaisesta noin raivostuu, tai sitten tosiaan jokin muu asia painaa sydämellä. Mikä se voisi olla, ap?

Vierailija
11/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei lapsille muuten saisi antaa kokista? Juodaanhan monissa maissa teetä ihan pienestä, onhan siinäkin jotain piristäviä aineita.

Vierailija
12/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On räjähtänyt samalla tavalla myös, kun laitoin eri värisiä lautasia päällekkäin astiakaappiin. Tuolloin myös kysyin, että mikä oikeasti vaivaa, mutta syy oli kuulemma vain ne lautaset.

ap

Vierailija
13/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä vaan on paha sen kummempia johtopäätöksiä vetää, kun ei tiedä mitä taustalla on. Oliko teillä ollut puhetta, ettei lapsen nähden juotaisi? Menikö miehelläsi eilen pitkään " poikien" kanssa?

Suklaalevyheitto oli hyvä; aseta moinen naurettava reaktio naurunlaiseksi ja vie siltä voima!

Vierailija
14/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juotatko sä lapsillesi kaljaa??!! sä oot sairas!! tarviiko kaikkea antaa mitä lapset keksii kinuta?

Vierailija
15/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai leikitkö vaan tyhmää provoilumielessä?

Vierailija
16/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kiukkuaako muut lapset olutta. jos omansa kiukkuaa niin kai se sitä joskus niille antanut??????

Vierailija
17/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Ei siis olisi mitään syytä kiukuta kolaakaan, jos sitä pidetään johdonmukaisesti aikuisten juomana.

Ymmärrätkö?

Vierailija
18/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ihan oikeassa siinä, ettei lasta pidä hänen nähtensä kiusata herkuilla, joita hän ei itse saa.

Miehesi reaktio tilanteeseen kuulostaa liioitellulta. Oisko taustalla jokin todellinen ongelma/riita, jota ei ole tullut käsiteltyä?

Vierailija
19/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on lasissa usein Novellea, lapsi kinuaa että haluaa maistaa, olen sanonut että se on äidin vettä, mutta olen antanu maistaa, maistuu pahalle lapsen mielestä.

Jos lasissani olisi esim Gin Tonicia en antaisi maistaa, sanoisin vain että äidin juomaa.

Eipä ne pienet lapset yleensä pidä kokiksen mausta, siihen oppii sitten myöhemmin.

Vierailija
20/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ole normaalia heitellä ruokaa lattialle ja häipyä raivona. Tai rähähjätä siitä että minkä väriset lautaset on päällekkäin! Onko aina ollut näin vai nyt alkanut tämmöisen käyttäytymisen?