Lue keskustelun säännöt.
Polttarit helsingissä, mitä olette tehneet?
25.06.2007 |
Järjestän kaverilleni polttarit helsingissä, ja kiinnostaisi tietää mitä olette tehneet omissanne tai kavereiden polttareissa päiväsaikaan? Illanistumista varten paikka on, mutta olen itse tampereelta ja on vaikea hahmottaa mitä kaikkea kivaa voisi päiväksi keksiä.
Kommentit (4)
jos haluaa jotain vähän " reippaampaa" ohjelmaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Riippuu mistä sankari tykkäis. Itse kehottaisin välttämään kaikenlaisia hierontoja, ei tee hyvää alkoholin kanssa ja tunnelmakin vähän lätistyy.
tuollaista reipasta hauskaa aktiviteettia päiväksi. muistatko minkä hintaista oli jousiammunta? t. ap
sit Sokoksessa tehtiin ranskalainen manikyyri ja koristeltiin vas. nimetön timanteilla :)