Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomasin just, etten ole tänään syönyt mitään kunnolla

Vierailija
25.06.2007 |

3 kuppia kahvia, pala kuningatarpiirasta, kourallinen sipsejä ja puoli litraa mansikoita.

aamupala oli ihan ok. ruispaahtosämpylä, margariinia, kinkkuleike x 2, juusto x 2 ja kurkkua



Pitäiskö laittaa hälytys puhelimesta päälle, että muistaa syödä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


3 kuppia kahvia, pala kuningatarpiirasta, kourallinen sipsejä ja puoli litraa mansikoita.

aamupala oli ihan ok. ruispaahtosämpylä, margariinia, kinkkuleike x 2, juusto x 2 ja kurkkua

Pitäiskö laittaa hälytys puhelimesta päälle, että muistaa syödä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi