Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta vai urbaanilegenda, että suviseurojen aikaan huoltamoilta ja kioskeilta on kondomit myyty loppuun?

Vierailija
25.06.2007 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

väittämäsi? En koe, että minulla olisi jäänyt nuoruus väliin, päinvastoin minulla oli loistava nuoruus ilman pienintäkään kokemusta tupakkasta, alkoholista tai esiaviollista seksistä.

Vierailija:

Ja jos joku väittää, että vl-nuori ei edes kokeile alkoholia tai seksiä, niin ei tiedä yhtään mistään mitään. Onhan niitä pulmusiakin, mutta luulenpa että suurin osa käy reissunsa " maailmassa" , vaikka ei sitä ääneen kuuluttaisikaan. Ja mikäs siinä, eipähän tarvitse aikuisena harmitella että jäi nuoruus väliin.

Vierailija
22/26 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli tarkotukses kuitenki!Miks ei voi antaa ihmisten viettää omia juhliaan :: Kyseleekö lestat ym ryyppyjuhlien jälkeen että miks sitä - miks tätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja sen verran vielä että vaikka siellä ois sitte mitä niin siellä ei kuitenkaan tapeta toisia kuten ei- lestadiolaisten pippaloissa. Teillä taitaa olla ihan tapana tappaa tosta vaan, eikä tunnu missään.

Vierailija
24/26 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon paikkakunnalta jossa suvikset järjestettiin pari vuotta sitten. ja kyllä sielä vaan juorut tapahtuman jälkeen kiersi että kortsut todellakin loppuivat. Kävin itsekin toteamassa tilanteen useammassakin kaupassa :o)

Mutta mikäs siinä, seksihän on mukavaa. Varmasti lestadiolaisetkin siitä nauttivat...joten miksei ?!? :)

Vierailija
25/26 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen siltä samalta paikkakunnalta (kahden vuoden takaa)

.. ja kyllä sieltä vaan loppui varmuusvälineet..

sitä, kuka ne osti, minä en tiedä. eikä kiinnostakaan.

ja naapurikylän nuoretmiehet kävi huoltamolta ostamassa pullon olutta mieheen. ja nauratti niin, niin..

-hui, miten jännittävää juoda pullo kolmosta ja leikkiä humalaista-

Vierailija
26/26 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein yleistetään, että KAIKKI vl:t tekevät sitä ja tätä, käyttävät ehkäisyä, kondomia suviseuroissa ym. Miettikääpä, jos esim. vl:t tai muut uskovaiset yleistäisivät mm: Raumanmerellä kuoli ihmisiä mm. omaan oksennukseen ja yleensäkin moni kuoli juhannuksena alkoholin vuoksi. Siispä " KAIKKI ei-vl:t tai ei-uskovaiset juovat itsensä känniin ja sillä tavalla tapattavat itsensä." Kuulostaako hullulta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän