Onko totta vai urbaanilegenda, että suviseurojen aikaan huoltamoilta ja kioskeilta on kondomit myyty loppuun?
Kommentit (26)
Sehän oli tarkotukses kuitenki!Miks ei voi antaa ihmisten viettää omia juhliaan :: Kyseleekö lestat ym ryyppyjuhlien jälkeen että miks sitä - miks tätä
Vierailija:
Ja sen verran vielä että vaikka siellä ois sitte mitä niin siellä ei kuitenkaan tapeta toisia kuten ei- lestadiolaisten pippaloissa. Teillä taitaa olla ihan tapana tappaa tosta vaan, eikä tunnu missään.
oon paikkakunnalta jossa suvikset järjestettiin pari vuotta sitten. ja kyllä sielä vaan juorut tapahtuman jälkeen kiersi että kortsut todellakin loppuivat. Kävin itsekin toteamassa tilanteen useammassakin kaupassa :o)
Mutta mikäs siinä, seksihän on mukavaa. Varmasti lestadiolaisetkin siitä nauttivat...joten miksei ?!? :)
minäkin olen siltä samalta paikkakunnalta (kahden vuoden takaa)
.. ja kyllä sieltä vaan loppui varmuusvälineet..
sitä, kuka ne osti, minä en tiedä. eikä kiinnostakaan.
ja naapurikylän nuoretmiehet kävi huoltamolta ostamassa pullon olutta mieheen. ja nauratti niin, niin..
-hui, miten jännittävää juoda pullo kolmosta ja leikkiä humalaista-
Usein yleistetään, että KAIKKI vl:t tekevät sitä ja tätä, käyttävät ehkäisyä, kondomia suviseuroissa ym. Miettikääpä, jos esim. vl:t tai muut uskovaiset yleistäisivät mm: Raumanmerellä kuoli ihmisiä mm. omaan oksennukseen ja yleensäkin moni kuoli juhannuksena alkoholin vuoksi. Siispä " KAIKKI ei-vl:t tai ei-uskovaiset juovat itsensä känniin ja sillä tavalla tapattavat itsensä." Kuulostaako hullulta?
väittämäsi? En koe, että minulla olisi jäänyt nuoruus väliin, päinvastoin minulla oli loistava nuoruus ilman pienintäkään kokemusta tupakkasta, alkoholista tai esiaviollista seksistä.
Vierailija: