Olisiko junttia antaa pitkien hiusten olla auki häissä?
Onko pakko laittaa mummonuttura?
Kommentit (9)
Hiustesi kunnosta, kasvojesi muodosta, vartalosta, hääpuvusta....
Jos joku taspaksu, lyhyen läntä mamma jolla on vielä lyhyt kaula, pitää pitkät ja ohuen ohuet hiuksensa auki hääpäivänään... Ei hyvä.
Kun taas siro ja hoikka, kauniskasvoinen ja " hyvä hiuksinen" pitää hiuksensa auki (föönätyt ja kevyt kampaus) niin much better.
Minulle kampaaja sanoi, että Suomen ilmasto ei ole oikein se paras mahdollinen auki olevalle hääkampaukselle.
Minusta morsiamella on junttia, jos tukka on auki, mietin päteekö sama myös vieraisiin....
Suomessa jotkut morsiamet vääntävät kreppiraudoilla kampauksensa ja häävieraat pukeutuvat miten sattuu.
Olin pari viikkoa sitten " hienosto" -häissä ja ihmettelin kovin sitä, ettei edes ns. parempi väki osaa pukeutua häihin.
Jokin kampaus alle, siis föönäus ja rullat.
Olin jokin aikaa sitten häissä vieraana, pitkät hiukset auki. Tein itse ihan vimpan päälle pohjatyöt. Hyvältä näytti. Mutta niinhän siinä kävi, että aika pian oli kampaus lässähtänyt siitä alkuperäisestä mallistaan.
Mutta onneksi kiiltoa ja jotain kuohkeutta oli jäljellä.
Kyllä minä olin ihan tyytyväinen hiukseeni! Aina parempi, kuin joku väen vängällä väännetty kireä nuttura joka " sopii kaikille" ;-D. Yeah right!
7
Tai jokin kaunis osanuttura/kiharasysteemi, niistä saa todella näyttäviä pitkiin hiuksiin.
Itselleni tulee 11.8. häissämme hiustenpidennys ja lähestulkoon kokonaan auki olevat hiukset. Pieni osa kiedotaan ylös ja siihen laitetaan solki sekä kukkia ja muuten vaan kuivatetaan luonnonkihara pehkoni kiharaan ja laitetaan nätiksi!
ja se ei todellakaan ole junntia. Junttia on joku perinteinen kampaus vaan siksi, että häihin muka sellainen kuuluu!