Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua ja neuvoja kaivataan pikaisesti!

Vierailija
25.06.2007 |

Minä ja lapseni isä ollaan erottu ennen lapsen syntymää suuressa riidassa ja silloin tuli molempien sanottua yhtä ja toista rumaa toisillemme. Mutta mielestäni aikaa on kulunut nyt 2 vuotta eli ainakin minulle riitävästi että kykenisin puhumaan asit hänen kanssaan halki ja haluaisin hänen myös tapaavan tytärtään onhan hän isyytensä tunnustanut ja elatusmaksutkin maksanut. Mutta mies oli sanonut syyksi ystävättärelleni että olen kerran hänelle tehnyt selväksi että hän ei saa olla osana meidän elämää ja hänelle ei tarvitse kuin kerran sanoa ja hän uskoo kerralla sen. Mutta mies oli myös sanonut että haluaisi tavata lastaan ja niimpä minä sitten päätin ottaa häneen yhteyttä ja yritin soittaa ja laitoin jopa ystävällisen viestin jossa lehotin ottamaan minuun yhteyttä kun on valmis puhumaan ja tapaamaan tytärtään. Nyt aikaa on kulunut 2vkoa tyhteyden otoistani joten jätänkö minä asian hänen ratkaistavakseen ja hän ottaa yhteyttä jos niin haluaa vai pitäisikö minun yrittää vielä ns lähestyä häntä?

kertokaa minulle neuvoja miten minun olisi viisainta toimia asiassa olen itse aivan neuvoton.

Elmeriina

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla