ulkomaalaisten rumat vaimot
mistä tämä ilmiö johtuu? Miksi nuorilla ulkomaalaisilla miehillä on aina todella ruma tai lihava suomalainen vaimo?
Kommentit (48)
Olen maahanmuuttajan vaimo, enkä ole ruma, enkä lihava. En omasta enkä muidekaan mielestä.
Olen siro, 150 cm, vajaa 42 kg ( Huom. olen nyt raskaana rv 13, joten olen siksi hiukan painavampi kuin normaalisti.Uksi lapsi on jo ennestäänkin, eikä hänestäkään jäänyt yhtään kiloja. ), pitkät vaaleat hiukset jne.
En sano, että mikään missi olisin. Heh, en tällä pituudella, mutta söpöksi on usein sanottu ja jopa kauniiksi. Myös suomalaiset miehet.
Ei rakkaus katso sitä minkämaalainen tms ihminen on.
Tässä avioliitossa on hyvä olla. Rakkautta riittää ja tämä liitto on hyvin tasa- arvoinen. Ei voi kyllä valittaa. :)
Minulla on suomalainen upseeri. Eli ihan perisuomalainen mies. Hän
- leikkii lasten kanssa enemmän kuin minä
- käy ruokakaupassa (tosin minä haluan tehdä sen itse ja jätän hänet leikkimään)
- ei ole ollut impotentti tähän päivään mennessä
- kieltäytyy siivoamasta, mutta sen takia maksaa siivoojan
- ei laita pyykkejä kuivamaan, koska kuivaamme kaiken kuivurissa
ja usko tai älä - hän kuorii perunani silloin tällöin
monenko teidän suomalaisen miehen naineen mies:
-siivoaa
-laittaa pyykit kuivumaan
-leikkii lasten kanssa
-käy kaupassa ruokaostokset
-laittaa ruoan
- kuorii teidän perunat..????
..eikä ole impotentti ??
Olen maahanmuuttajan vaimo, enkä ole ruma, enkä lihava. En omasta enkä muidekaan mielestä.
Olen siro, 150 cm, vajaa 42 kg ( Huom. olen nyt raskaana rv 13, joten olen siksi hiukan painavampi kuin normaalisti.Uksi lapsi on jo ennestäänkin, eikä hänestäkään jäänyt yhtään kiloja. ), pitkät vaaleat hiukset jne.
En sano, että mikään missi olisin. Heh, en tällä pituudella, mutta söpöksi on usein sanottu ja jopa kauniiksi. Myös suomalaiset miehet.
Ei rakkaus katso sitä minkämaalainen tms ihminen on.
Tässä avioliitossa on hyvä olla. Rakkautta riittää ja tämä liitto on hyvin tasa- arvoinen. Ei voi kyllä valittaa. :)
Kun käyn Itäkeskuksessa ja vastaan tulee lihava äiti työntäen lastenrattaita. Katson rattaisiin ja tuntuu, että rattaissa on poikkeuksellisesti mulattilapsi.
Ihmisten rumuutta en ala arvioimaan, mutta ylipaino on kyllä niin objektiivisesti nähtävissä, että siksi uskallan tämän tänne kirjoittaa.
jolla on rumahko, pullukka ulkomaalainen mies??? :D
- Ei kiroile eikä käytä koskaan naisista alentavia nimityksiä, eikä arvostele toisten naisten ulkonäköä ym. kunnioittaa myös vanhoja ihmisiä ja on tasapainoinen, itsevarma ja sosiaalinen.
- Käy ruokakaupassa yhtä usein kuin minäkin.Usein shoppailemme yhdessä.
- Osaa leipoa, laittaa ruokaa, korjata itse omat vaatteensa, ommella napit ym.
Silittää omat vaattensa aina itse!
Siivoojaa ei tarvitse asumme kahdestaan ja siivoaminen luonnistuu molemmilta.
- Pesee pyykit (kone pesee) ja ripustaa kuivimaan. Olispa kauheaa jos yksin joutusi tekemään kaikki kotityöt.
-On lisäksi hyvin komea (190cm) toiminut jopa mallina, ei polta eikä juo.
- Kaiken lisäksi hän on luoneeltaan sellainen jonka aina olen halunnut, eli rehellinen, hyväsydäminen, ahkera ja viisas.
alkoholia ongelmallisesti käyttävä mies?
Ihan koulutukseen ja sosiaaliseen asemaan katsomatta - näitä suurkuluttuajia näyttää olevan joka tulo- ja koulutusluokassa, lääkäreissä ja insinööreissä siinä missä perusduunareissakin.
Kun käyn Itäkeskuksessa ja vastaan tulee lihava äiti työntäen lastenrattaita. Katson rattaisiin ja tuntuu, että rattaissa on poikkeuksellisesti mulattilapsi.
Ihmisten rumuutta en ala arvioimaan, mutta ylipaino on kyllä niin objektiivisesti nähtävissä, että siksi uskallan tämän tänne kirjoittaa.