ulkomaalaisten rumat vaimot
mistä tämä ilmiö johtuu? Miksi nuorilla ulkomaalaisilla miehillä on aina todella ruma tai lihava suomalainen vaimo?
Kommentit (48)
Joo, niitä kummajaisia, joita suomijuntit tuijottaa suu auki palvoen...
Mielenkiintoista logiikkaa: Afrikasta tulleet mustat ja arabit vain ovat MAAHANMUUTTAJIA, Euroopasta, Usasta jne. eivät... Mitähän he sitten ovat Suomeen muuttaessaan, ufojako?
monenko teidän suomalaisen miehen naineen mies:
-siivoaa
-laittaa pyykit kuivumaan
-leikkii lasten kanssa
-käy kaupassa ruokaostokset
-laittaa ruoan
- kuorii teidän perunat..????
..eikä ole impotentti ??
No minä olen koulutettu, hoikka ja kaunis suomalainen nainen, mieheni on koulutettu, hoikka ja kivannäköinen ulkomaalainen mies. Ulkomaalainen ja maahanmuuttaja jopa ihan av:n mittapuullakin (eli siis arabi) :D.
Mutta kaipa sitten olin paljon kauniimpi silloin, kun seurustelin suomalaisen miehen kanssa ;).
-siivoaa
-leikkii lasten kanssa
-laittaa ruoan
..eikä ole impotentti ??
Ja sen mä sanon että mun perunoita ei kuitenkaan tarvitse kenenkään kuoria. Mun mielestä se olis jo koomista. Meillä kuorii 7-vuotias lapsikin itse perunansa.
-siivoaa
-leikkii lasten kanssa
-laittaa ruoan
..eikä ole impotentti ??
Ja silti pakko tulla, taas kerran, vastaamaan. :D
Mistä te keksitte näitä yleistyksiä? Aivan uskomatonta puppua.
Sekä suomalaisten että maahanmuuttajien vaimoista löytyy jos jonkinnäköistä.
Minä olen maahanmuuttajan vaimo, vieläpä somalialaisen, joita niin paljon parjataan, mutta en ole kyllä ylipainonen enkä rumakaan. En kylläkään mikään kaunotarkaan, vaikka joku on joskus niinkin sanonut. Ihan mukiinmenevä olen.
150 cm/ 41 kg, hoikka, siro, vaaleat pitkät hiukset.
Mieheni on ihan normaalin näköinen, minun mielestäni tietysti maailman komein.
Lapsemme tietysti todella kaunis. <3
Ja voi minua raukkaa, miten ankeaa minulla on kun mieheni:
- on aina jakanut kaikki vanhempainvapaat kanssani. Nytkin olemme molemmat työelämässä ja hoidamme lasta vuorotellen kotona.
- tekee KAIKKI kotityöt tasan kanssani. Joitakin kotihommia jopa enemmän kuin minä.
Tasa- arvoisempaa perhe- elämä saa hakea.
Minun ei ole koskaan tarvinnut hoitaa mitään perheen vastuualueita yksin, ei taloutta, kotia eikä lasta.
Lisäksi mieheni ei luuhaa baareissa, on absolutisti, ei polta....
Ai että te olette hauskoja. Valitseeko tietyn maalaiset tietyn näköisiä vaimoja?
on komea ja hyvin toimeentuleva koulutettu suomalainen mies?
on komea ja hyvin toimeentuleva koulutettu suomalainen mies?
huono itsetunto??
ei oman kansan edustajista loytynyt tarpeeksi miehellisella kalulla siunattua miesta niin ajattelin etta katotaan onko huhuissa peraa ja johan sitten loytyi tummasta miehesta ihanne kumppani, nyt saan sitten kunnolla perille asti :)
jotka menevät naimisiin oleskeluluvan takia, silloin kelpaa rumempikin vaimo.
ei oman kansan edustajista loytynyt tarpeeksi miehellisella kalulla siunattua miesta niin ajattelin etta katotaan onko huhuissa peraa ja johan sitten loytyi tummasta miehesta ihanne kumppani, nyt saan sitten kunnolla perille asti :)
on minustakin ylpeä (eikä vain sano niin vaan myös näyttää sen vieläpä ihan julkisestikin). Mitä teidän lienee vaikea käsittää. Eikö olekkin sairasta ja vähintäänkin perverssiä rakastaa ja pitää vaimoaan viehättävänä 20 ylimääräisestä kilosta huolimatta? Pitäisiköhän ottaa ero, koska jotain vikaahan tuossa miehessä on oltava kun minusta pitää?! :D
Voi kun elämä olisikin niin helppoa että eniten mieltä vaivaava ongelma olisi toisten ihmisten läski... Jatkakaapa lapset hiekkalaatikollanne!
ekalla tummalla miehella oli staminaa ja kokoa paljon enemman kuin oman kansan edustajalla ja kaikilla tummilla keta olen sen jalkeen sisaan ajanut on tama "myytti" pitanyt paikkansa!
ja "mustikeista" pitää toki paikkansa. Mutta oletteko tulleet ajatelleeksi että minkä takia läskeillä, keski-ikäisillä suomalaismiehillä voi olla upea, hoikka ja nuori ulkkisvaimo? Nehän ei halua missään nimessä suomeen vaan ihan tosi rakkaudesta on kyse.
tullut tänne rahan ja naisten perässä ;)
BTW, Suomessa paljon esim. korkeasti koulutettuja Euroopasta, USA:sta, Kiinasta jne. tulleita maahanmuuttajia. Töissäni suuren kansainvälisen yrityksen palveluksessa olen heidän kanssaan jatkuvasti tekemisisissä. Heidän suomalaiset puolisonsa ovat keskimäärin korkeasti koulutettuja myös ja huolehtivat ulkonäöstään ihan samalla lailla kuin esim. minä itse, vaikka mieheni on supisuomalainen.
Jännittävä keskustelu :D
Miksi KETÄÄN kiinnostaa (negatiivisessa mielessä) miksi joku seurustelee laihan/lihavan, kauniin/ruman, ulkkiksen/kotimaisen kanssa?
Eiköhän noi kaikki oli mielipideasioita, niinkuin kasvisruoka vs. liharuoka, kukin tykkää mistä tykkää.
Afrikassa yleensä pyöreys on merkki hyvinvoinnista eli ylipainoisia pidetään siellä menestyvinä ihmisinä (toisin kuin täällä). Naismaku lienee keskimäärin hieman erilainen.
moniongelmaisia jotka eivät liiku kaupungilla eivätkä koskaan näe edes
mokupareja missään.
Meitä on todellakin moneen lähtöön.
Minä olen mokuvaimo ja luulen ja olen varma että olen tavallista
huoliteltumpi ja paremmin pukeutuva kuin keskiverto suomalainen nainen.
Työskentelen liikunnan parissa joten olen muutenkin timiissä kunnossa mitä ei voi sanoa kaikista suomalaista äideistä, valitettavasti.
Mielenkiintoista logiikkaa: Afrikasta tulleet mustat ja arabit vain ovat MAAHANMUUTTAJIA, Euroopasta, Usasta jne. eivät... Mitähän he sitten ovat Suomeen muuttaessaan, ufojako?