Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ulkomaalaisten rumat vaimot

Vierailija
07.10.2008 |

mistä tämä ilmiö johtuu? Miksi nuorilla ulkomaalaisilla miehillä on aina todella ruma tai lihava suomalainen vaimo?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

monenko teidän suomalaisen miehen naineen mies:

-siivoaa

-laittaa pyykit kuivumaan

-leikkii lasten kanssa

-käy kaupassa ruokaostokset

-laittaa ruoan

- kuorii teidän perunat..????

..eikä ole impotentti ??

Tähän oli aivan pakko vastata kun oli niin osuva teksti! :) Yes! Minun mieheni afrikasta ja juuri tuollainen. En edes enään koskaan elämässäni suomalaista miestä huoli, koska niistä vaan harmia. Mieheni jumaloi minua ja arvostaa minua naisena, äitinä ja vaimonaan!!!!

Vierailija
2/48 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöjä ja äitejä tuolla yhteisössä... kovin on nättejä tai ainakaan ei mitään rumia läskejä ja kaikilla ulkomaalainen mies...

http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=2587268

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja keskivertosuomalaisnaista hoikempi, naamakin miellyttänyt monia sekä suomalaisia että ulkomaalaisia, ja olen jopa korkeasti koulutettu.

Maahanmuuttajamiehillä, siis näillä afrikkalaisilla yms. kurdeilla

on yleensä ruma ja läski vaimo, koska a) eivät saa parempaa ja b) nämä rumilukset eivät saa suomalaista/ tai muunmaalaista laadukasta miestä.

Todellakin saavat muitakin naisia. Et tiedä mistä puhut. Ja toisin päin: kyllä monet "rumat ja läskit" haluavat mustan miehen, mutta niin haluavat monet kauniit ja hoikatkin. Eli väärässä olet jälleen. Ja kyllä, edelleenkin on meitä jotka eivät "halua" tietyn väristä/kokoista/näköistä ihmistä, vaan ovat yhdessä sen henkilön kanssa johon rakastuivat aivan muista kuin ulkonäkö-syistä.

Voin sanoa kirkkain silmin, että en ole IKINÄ NÄHNYT MAAHANMUUTTAJAMIEHELLÄ kaunista suomalaista naista, en sitten ikinä. Aina on joka taikinanaama verhottu huiviin tai läski valju tekoblondi mulattilastensa kanssa sossuun päin kärräämässä.

Sossussa ei ole käyty, vaan tienaamme leipämme töissä käymällä. En ole blondi,en teko enkä aito. Ja lapsemme keräävät ainoastaan ihailevia katseita missä tahansa liikumme.

Todella kauniita suomalaisvaimoja olen sitten nähnyt mm. USAlaisen kanadalaisen tai eurooppalaisen miehen puolisona, tällöin kyseessä on korkeakoulutettu ja järkevä mies.

Myös afrikkalaisten ja arabien keskuudessa elää korkeastikoulutettuja ja järkeviä miehiä. Sama toisin päin: suomalaisissa, USAlaisissa ym. miehissä on myös alhaisesti koulutettuja miehiä, osa heistä varmasti järkeviä ja hyviä aviomiehiä ja perheenisiä. Eli: korkeakoulutettu ei ole yhtä kuin järkevä!!

mistä tämä ilmiö johtuu? Miksi nuorilla ulkomaalaisilla miehillä on aina todella ruma tai lihava suomalainen vaimo?

Vierailija
4/48 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäisiini (42v:) naisiin verrattuna huomattavasti paremman näköinen.

Olen hoikka, hyvin hoidettu ja timmissä kunnossa (kiitos urheiluharrastukseni).

Näytän ainakin 10 vuotta nuoremmalta. Pukeudun tyylikkäästi ja hyvällä maulla.

Minun ulkomaalainen mieheni on minua 7 vuotta nuorempi ja on myös

huomattavasti paremman näköinen kuin yleensä miehet tässä maassa.

Minulla olisi ollut suomalaisia miehiä ehdolla vaikka kuinka mutta en

halunnut miestä jolla on niin kirjava mennesyys kuin suomalaisilla miehillä

yleensä on.

Minä ihmettelen ylipäätään missä te näette näitä ulkomaalaisten rumia vaimoja? Kaikki jotka minä tunnen ovat joko hyvännäköisiä tai tavallisen näköisiä.

Kyllä minusta suomalaisillakin miehillä näkee usein aika rumia kumppaneita.

Valitettavaa on että useimmiten suomalainen nainen lihoo täytettyään 35-vuotta, varsinkin jos on takana usempi kuin yksi raskaus.

Vierailija
5/48 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jospa sun pitäis ostaa uudet silmälasit?

Vierailija
6/48 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. irc-galleria täynnä pullukoita suomalaistyttöjä, joilla laiha ulkomaalainen mies.

Vierailija
7/48 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua 5 vuotta nuorempi. En ole ruma enkä lihava. Eikä mun miehni mun kanssa siksi ole, että sais olla Suomessa :). Aikamoista yleistämistä. Meitä on monenlaisia.

Vierailija
8/48 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalaisilla miehillä on ulkomaalainen vaimo

vain harvalla on suomalainen

sitä en tiedä on se vaimo kaunis vai ruma. Harmittaako sua se jos jopa rumakin saa miehen ja sinä olet ilman?

Vierailija
9/48 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän tämä ilmiö johtuu?

Vierailija
10/48 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään on vaikea arvostella, mutta en ole ruma enkä lihava. Enemmin sellainen "peruselovena". Väitteesi on siis puppua, ap!

Vierailija
11/48 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) minä löysin mitä parhaimman miehen!

b) en ole ikinä huolinut suomalaista miestä

t. afrikkalaisen vaimo, ei läski, eikä niin rumakaan.

on yleensä ruma ja läski vaimo, koska a) eivät saa parempaa ja b) nämä rumilukset eivät saa suomalaista/ tai muunmaalaista laadukasta miestä.

Voin sanoa kirkkain silmin, että en ole IKINÄ NÄHNYT MAAHANMUUTTAJAMIEHELLÄ kaunista suomalaista naista, en sitten ikinä. Aina on joka taikinanaama verhottu huiviin tai läski valju tekoblondi mulattilastensa kanssa sossuun päin kärräämässä.

Todella kauniita suomalaisvaimoja olen sitten nähnyt mm. USAlaisen kanadalaisen tai eurooppalaisen miehen puolisona, tällöin kyseessä on korkeakoulutettu ja järkevä mies.

Vierailija
12/48 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on afrikkalainen, korkeasti koulutettu mies. Itselläni on kaksi akateemista loppututkintoa. Mieheni on minua 5 vuotta vanhempi ja on asunut Euroopassa jo 15 vuotta.

Tämäntasoinen provoilu on aikamoinen rimanalitus, jopa rasisteiltakin.

Vierailija
13/48 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mulla on ylikiloja, rumuudesta en osaa sanoa, mutta näytän 10 vuotta ikääni nuoremmalta. Ja mä olisin kyllä saanut suomalaisenkin miehen, enpä vaan halunnut. Nyt mulla on komea tumma ähly ja näkisittepä meidän lapset. Nätempiä saa hakea, eikä ole vain äidin silmissä, vaan lapsiamme kehutaan joka paikassa mihin menemme. Viimeksi tänään terveyskeskuksessa, bussissa ja puistossa.

Onneksi en tehnyt lapsia suomalaisen miehen kanssa, koska heistä ei taatusti olisi tullut näin kauniita.

Vierailija
14/48 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli nyt ULKONÄKÖ? Laita kuvasi, niin voidaan vaikka yhdessä arvioida asia oikein kunnolla!!!!!!

Vierailija
15/48 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei muuten uskota.

Vierailija
16/48 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täällä alittuu rima aika monellakin näissä jutuissa! Eikö "ei läski, eikä ruma" koske ulkonäköä? Mikä sinusta on kaunista, voi minusta olla ihan helv*etin rumaa, eikö vain? Esim. blondi vaalea sinisilmäinen mies, oli vaikka minkälainen komistus "yleisesti", ei sytytä! Ei sitten millään!! : )

Menkää ihastelemaan niitä gallerian kuvia jos ei parempaa tekemistä...

Kyseessä oli nyt ULKONÄKÖ? Laita kuvasi, niin voidaan vaikka yhdessä arvioida asia oikein kunnolla!!!!!!

Vierailija
17/48 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi ei ottaisi ulkomaalaista miestä? Jos joku tumma komistus huolii....Eikös se ole hyvä vaan? Nämä Suomi-komistukset jää teille kauniille ja laihoille, kaikki on tyytyväisiä. Vai onko ap yrittänyt saada ulkkarin, mut olikin liian laiha?

Vierailija
18/48 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voi olla ihan kulttuurikysymys! Lihavuus yhdistetään vaurauteen ja sitä kautta kauneuteen. Mitä lihavampi vaimo, sen paremmin perheen asiat ;).

Vierailija
19/48 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliksi ulkomaalainen mieheni sen sijaan jumaloi minua nyt yhdeksättä vuotta. ;) On ollut mm. koti-isänä, tekee ison osan kotitöistä jne. Eli se siitä alistuneisuudesta minun kohdallani.

Vierailija
20/48 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisillä paikoilla väljät, peittävät vaatteet = hyvä.