Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryijymatto lapsiperheessä.... Millaisia kokemuksia?

Vierailija
24.06.2007 |

Millainen on ryijymatto perheessä jossa on 2,5v ja 7v lapset ja kolmas tulossa...? Meillä ns. tupakeittiö... tai siis keittiö erillään, mutta ruokapöytä melkeinpä samassa tilassa olohuoneen kanssa.

Onko helposti pölyä keräävä ja miten pestään/puhditetaan helpoiten?

Tekisi hirveästi mieli ostaa sellainen, yksi isompi sohvien eteen ja yksi pyöreä olohuoneen ja eteisen oven eteen, mutta ovat melko hinnakkaita joten siksi tässä kyselen... =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkivät pölyä ja likaa ja sen vuoksi suositellaan lapsi- ja eläinperheisiin.

Meillä halpa ryijymatto, kerää pölyä mutta muuten aivan loistava valinta. Lika ei näy ja kaikki mahdollinen lähtee pelkästään imurilla pois.

Vierailija
2/4 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo ryijymattoja, tuntuu, että eivätkö ne kerää uumeniinsa hirveästi likaa ja pölyä ja miten niistä mikään lika lähtee irti.. Mutta käyttäjät ja myyjät sanovat kyllä just päinvastaista ja suosittelevat lapsiperheisiin :-)

Tietysti jos tahmea mehu sinne kaatuu, voi olla vaikeampaa.. Mutta ihan arkipölykin, todellako ei kerää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse myös miettinyt sitä miten paljon pölyä tuollainen matto kerää karvojen " uumeniin" ..

budjetti ei kauhean kalliita mattoja salli, lähinnä ajattelin tyytyä hobby hall-linjalle... =)

millainen pesu? käykö tasopesu itse tehtynä? harjalla vai painepesurilla?

ap

Vierailija
4/4 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos imuroinnin jälkeen ravistelee mattoa niin pölyä lähtee vielä ihan reilusti. Pesusta en osaa sanoa kun matot ovat vielä niin uusia etten ole vielä pessyt kertaakaan. Tasovesipesu muistaakseni, ajattelin itse yrittää pestä.

Meidän matot Hobbyhallista, eli halvimmasta päästä. Tuo pölyn keräys on tosiaan huono puoli, muuten ovat olleet kyllä todella loistavia ja pysyneet hyvän ja puhtaan näköisinä lapsiperheessäkin.

t. 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän