Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teistä ok, jos hoitotäti laittaa lapsesi kylpyyn?

Vierailija
24.06.2007 |

Olenkohan nyt nipo...mutta ymmärrän tietenkin hyvin, jos kyseessä on pieni vaipppapylly, mutta entäs 4 vuotias, joka osaa jo itse käydä vessassa jne. Lastenhoitajalla siis muitakin lapsia, enkä viitsinyt sanoa mitään, koska muut olis pitäny mua varmaan nipottajana. En kuitenkaan oikeen tykkää, että joku melko vieras ihminen kylvettää lastani.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä meillä päiväkodissakin silloin tällöin suihkutellaan pienet lapset hiekasta puhtaiski.

Totta kyllä ettei isompia suihkuteta koska heillä ei ole tarvittavia tiloja ja ryhmäkoko on suurempi...

Luulen että pph halusi lapsen hiekasta puhtaaksi. Sitähän on kesällä joka paikassa ja hänhän asuu työpaikallaan.

Vierailija
22/33 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joukossa saattaa olla vaikka joku muu jonka kodissa ei hygienia ole ihan samalla tasolla kuin muiden kodeissa.

Silloin voi kyllä hoitotädille tulla mieleen kylvettää jos lapsella on jo toista viikkoa samat vaatteet pesemättä päällä. En kyllä tarkoita että teidän lapsi olisi ollut niin likainen mutta sellaisiakin tapauksia tähen suomen maahan mahtuu.

Hoitotätinä itsekin joskus toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin vielä 6-7 vuotiaana kylvyssä perhepäivähoitajalla ja joskus kaverillakin. Lapsena ei (onneksi) tullut mieleenkään, että siinä olisi jonkun mielestä ollut outoa. Kylpeminen oli hurjan kivaa, varsinkin kun kotona ei ollut ammetta.

Vierailija
24/33 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pedofiili kuule tuollaisia tartte. Joko luotat hoitajaanne tai sitten et.

Lapsesi on kenties a) sotkenut itsensä, b) ollut tosi hikinen ja kuumissaan ja tarvinnut viilennystä c) itse vongannut vesileikkeihin.

Meillä käy eskarilainen kavereineenkin joskus plutimassa kylvyssä kyläreissulla, eikä ole tullut mieleenkään pelätä, mitä kavereiden vanhemmat ajattelevat asiasta.

Mutta kai pitää olla jatkossa varovaisempi, kun pedoneurotismi lisääntyy.

Vierailija
25/33 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suoraan sanottuna en kyllä tajua sua ollenkaan.

Vierailija
26/33 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse kysynyt heti asiaa pph:lta. Ja seurannut reaktiota ja vastausta. Siinä se, ei se ole sen kummallisempaa. Lastenhoitajien kanssa kannattaa kommunikoida ja puhua joka päivä hoidon jälkeen esim. kysymällä miten päivä meni.

Vierailija
27/33 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä paljon ja vielä tummat hiukset. Itse olisin kyllä ihan ilahtunut, jos hoidossa laittaisivat viilentävään suihkuun.

Vierailija
28/33 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei ole hoitopäivän aikana sotkenut itseään päästä-varpaisiin. Ei ole mielestäni soveliasta.

Vierailija
29/33 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset käy vuorottain altaassa uimassa kaksistaan, hoitaja valvomassa. Ja lasten mielestä tosi kivaa! Eikä vanhemmista ainakaan kukaan ole valittanut..??? Vesihän on ihan terapeuttinen elementti, miksi siellä ei voisi " vain" leikkiä, miksi pitää olla joku syy, jos hoitaja on kylvettänyt???

Vierailija
30/33 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset käyvät useinkin kesällä keskellä päivää kylvyssä ulkoilun jälkeen. Hiekkalaatikkoleikkien jälkeen on pölyinen olo muutenkin ja kuumassa säässä ulkoilun jälkeen kylpy virkistää mukavasti.

Vierailija
31/33 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutaanpa ihan suoraan:

ap taitaa pelätä, että hoitotäti hiplaa hänen kullannuppuaan kylpemisen varjolla ja saa siitä itselleen seksuaalista tyydytystä?

vieppä lapsi nyt heti tutkimuksiin...

OU MAI GAAAAD!!!

Vierailija
32/33 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ole vielä tähän päivään mennessä kylvettänyt hoidokkejani :/ Lasten uima-altaassa ollaan pihalla oltu, peput pesty kakan jälkeen ja käsiä ja naamoja pestään useita kertoja päivittäin. Kyllä varsinainen kylvetys kuuluu kodille. Enkä tiedä kenenkään kolleganikaan kylvettävän hoitolapsiaan....

Vierailija
33/33 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei sitä voisi lapsille tarjota?