Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhdeneuvoja vastailee kysymyksiin!

Vierailija
23.06.2007 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

motivaatiosta ja omasta halusta. Monesti vain toinen osapuoli on halunnut ulkopuolisen näkökulman tilanteeseen.

Olemme saaneet monia patoutumia ja vuosien lukkoja auki keskutelutilanteissa, jossa minä lähinnä kuuntelen ja teen kartoitusta ja kirjoitan ylös suhteen historian. Monesti kun parit muistelevat ja kertovat menneisyyttään se lähentää heitä, toisinaan myös kipeitä asioita tulee esille ja silloin anteeksi antaminen nousee esille.

Nenäliinoja kuluu ja yllättäviäkin käänteitä on voinut tapahtua ja tunnustuksia. Minun luotani on lähdetty myös ovet paukkuen ja aina keskusteluista ei ole tullut toivottua lopputulosta. Monesti jää vaivaamaan mieltä, mitähän heille tapahtui, jos he eivät enää palaa takaisin.

Saatan saada puhelinsoittoja, että homma ei onnistunut tai että kiitos, me selvitimme asiat ja jatkamme.

Vaikka suhteet eivät aina pelastuisikaan, niin silti käytyjen keskustelujen avulla saattaa selvitä monta asiaa ja suhde on tavallaan selvitetty ja on helppo lähteä puhtaalta pöydältä jatkamaan elämää. Olen saanut palautetta, että vanhoja parisuhdekaunoja ei näin tule enää kuljetettua uuteen suhteeseen.

Kiitos kysyjille, hyvää yötä kaikille, nyt menen nukkumaan, rakastakaa ja hellikää toisianne

psn

Vierailija
22/23 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli sinulle vielä vastata, vaikka luomet painuu melkein väkisin kiinni. Nyt kyllä täytyy sanoa, että mitään pillereitä ei ole väittämääsi tyhmyyteen. Mielestäni sinulla on häpeäntunteen kanssa työmaata, eikö vaan? Olet itse puolisosi valinnut, mitkä olivat tunteesi silloin? Jos rakastat miestäsi, mitä sillä on väliä mitä ulkopuoliset ajattelevat?

Mieti liittyykö häpeäntunne kohdallasi tekemääsi valintaan, kun valitsit puolisosi?

Lueppa tämä: Isokorpi ja Viitanen: Tunnevoimaa! Siinä on määritelty perustunteiksi viha, suru, pelko, rakkaus, inho, häpeä, nautinto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän liitossaan on jotain erityisen hienoa, jotain mitä muut ' ihastuin-sen-ulkonöön' -pareilla ei ole.

Oikeasti mulle tulee mahanpohjaan sellainen pieni kade-olo, varsinkin jos he vielä näyttävät rakastuneilta tai helliltä toisiaan kohtaan.

Ole ylpeä miehestäsi ja ota hänen rakkautensa avoimesti vastaan!

t. yks sivusilmäinen vaan