Voi vitsi mikä äijä!
Eilen sovittiin, että mies saa rillutella ystäviensä kanssa juhannusaattoillan ja nukkua tänään pitkään. Minulle lupasi sitten vapaaillan.
Noh, vein lapset päiväksi pois kotoa, jotta mies saisi kunnolla nukkua pois krapulaa. Kotiuduttiin, hoidin tiskit, lämmitin saunan ja siistin lelut yms.
Hohhoijjaa! Mies tuijotti televisiota, lapsi hoki vieressä että väsyttää ja haluaa nukkumaan. Puoli tuntia sitä kuuntelin, sitten sanoin " laitatko lapsen jo nukkumaan, hampaanpesulle ja iltasatu" . Mies vain hoki " älä siinä sekaannu tähän, sulla on vapaailta, ole kuule vain siellä netissä" . Sitten aikansa kuunneltuaan lasta, vie hampaan pesulle. Lapsi jo niin väsynyt että kiukkuaa. Ja miehen perhana jättää 3-vuotiaan vessaan, lyö oven kiinni ja sanoo että ole siellä sitten. Sitten huutaa minulle, että tämä tilanne on minun syytäni ja häipyy ulos. Pesinpä hampaat, luin sadun ja vein lapsen nukkumaan... Hitto mikä tuota miestä vaivaa!?
Meillä ei ikinä tollainen lorviminen onnistuis jos on sovittu muuta. Ankara perheriit tulisi enkä tollasen takia viitsis elämää hukata. Ja ennen kaikkea aivan kamala tilanne lapselle!! En uskaltais jättää tollasen kusipään hoitoon lastani.