Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittaako teillakin ampparit tukkia sisalle? Taalla noi riettaat pokkii koko ajan ikkunaklasia ja etsii pesapaikkaa partsilta

Vierailija
23.06.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan kerrostalon kuudennessa ja en muista että näinpaljon niitä olisi liikenteessä. Että mä inhoon niitä

Vierailija
2/9 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta alan pimpottelee nää rivarinaapurit läpi ja pyydän lähteä ampparipesäjahtiin, jossain se on tässä talossa... grrrr

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan voi edes tuulettaa, kun heti on ampiaisia sisällä. Ei ennen ole tällaista ollut.

Vierailija
4/9 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tällaista on vasta loppukesästä, mikä ihme niiden oudon käytöksen nyt aiheuttaa...

Vierailija
5/9 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommasin verkon oveen ja nyt ihan kuin etsisivät tietä senkin läpi sisään ihan väkisin! Outoa?! :o

Vierailija
6/9 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna penteleet tekivät pesän yläkerran sisä- ja ulkokaton väliin. Koko kämppä oli TÄYNNÄ amppareita. Miten h***ssä sen estää tänä vuonna?

Vierailija
7/9 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja ainkin ovat :-(

Vierailija
8/9 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elintilaa. Mutta tosiaan, on ampiaisia enemmän kuin ikinä olen nähnyt! Ärsyttävää!

Vierailija
9/9 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme nelos kerroksessa ja en uskalla todella edes tuulettaa ellei mieheni ole kotona et tappaa niita sit ku sisalla tyontyvat. Olen aina ollu ampiais kammoinen ja tana vuonna ovat viela niin hel+++n isoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi