Huh, kun tuo anoppi syö!
Tukeva aamiainen: kaksi leipää, jogurttia, leseitä, lakkahilloa, kahvia, kahvilassa iso pala kakkua ja kahvi, ennen kotiinlähtöä jäätelötötterö, ruoaksi naudanfileetä, 3 perunaa, maustevoita, salaattia, punaviiniä, mansikkakakkua ja kahvia, ruokalevon jälkeen jälleen mansikkakakkua ja kahvia, karkkia... meinaakohan vielä iltapalaakin syödä?
Ja ai niin. Kulutus todella pientä, kun istuu pyörätuolissa.
Kommentit (112)
Vierailija:
Kannettavan idea on sen liikuteltavuus, eikö sairaanhoitajat tiedä sitä?
Tietysti jos sulla on sellainen vanha, laahattava kone, mutta meillä on kevyt Mac. ;) Enkä ole muuten sairaanhoitaja...
ap
Vierailija:
Kukin tyylillään enkä jaksaisi kontrolloida muiden syömisiä.
Vierailija:
voi olla niin riippuvainen koneesta et pitää olla keittiössä mukana???
Todella noloa. Yritä päästä tosta riippuvuudestas eroon - Huvittavaa
Olisiko se av-mamman mielestä vähemmän koukuttavaa, jos se olisi jossain muussa huoneessa?
ap
Vierailija:
Pyörätuolipotilaan tulee tarkkailla syömisiään, sillä paino nousee hyvin herkästi, kun kalorit ei juurikaan pala. Ap:kin kertoi, että anopin paino oli noussut 10 kg parissa vuodessa. Se on jo huolestuttava signaali. Pahimmassa tapauksessa pyörätuolipotilaan paino voi nousta useita kymmeniä kiloja, jolloin kotona eläminen ei tule enää kysymykseenkään, sillä omaiset eivät jaksa nostella potilasta. Ainoana vaihtoehtona on siirtyminen laitokseen, jossa on asianmukaiset nostovälineet. Olisiko se arvon av-mammojen mielestä hyvä vaihtoehto?[/iSe vaan kertoo ihmisestä itsestään todella paljon ... Mun mielestä tollanen seläntakana paskan jauhaminen on vaan typerien - yksinkertasten ihmisten hommaa
Vierailija:
muut nauttii hienosta kesäsäästä ja yksi istuu vartiossa keittiössä konensa kanssa. jos joku lähestyykään keittiötä, ap alkaa hurjan karjumisen: " TÄÄ ON MUN KEITTIÖ JA MUN RUUAT. KUKAAN EI SYÖ SALAA MUN NAKKEJA!! " niin kerta...
Ei ylety jääkaappiin, ei ylety ruokakaappeihin, ei ylety hellalle... Taidat olla aika yksinkertainen tapaus ;) Otan osaa.
ap
JO HUOMIOS - HÄIVY LAITTAMAAN SITÄ RUOKAA
Raukka yrittää väkisin olla fiksu takas, mut huomaa et tapaus on aika ---- hmmm mitenhän ton kauniisti sanos ; )
Vierailija:
JO HUOMIOS - HÄIVY LAITTAMAAN SITÄ RUOKAA
Tekstissäni en puhunut konetyypistä yhtään mitään ja kyllä kannettavakin on haalattava sinne keittiöön ellei sitä siellä vakituiseen säilytä.
Meillä on kennettavat molemmilla: minulla ja miehellä mutta harvoin me niitä jääkapin edessä näpytellään ;-)
Mutta jos halusit erikseen ilmoittaa, että ahmivan anopin lisäksi sinulla on myös kannettava tietokone, olemme nyt tietoisia siitäkin.
Haluaisitko kertoa myös televisiostanne tai vaikka autostanne?
Vierailija:
Vierailija:
muut nauttii hienosta kesäsäästä ja yksi istuu vartiossa keittiössä konensa kanssa. jos joku lähestyykään keittiötä, ap alkaa hurjan karjumisen: " TÄÄ ON MUN KEITTIÖ JA MUN RUUAT. KUKAAN EI SYÖ SALAA MUN NAKKEJA!! " niin kerta...Ei ylety jääkaappiin, ei ylety ruokakaappeihin, ei ylety hellalle... Taidat olla aika yksinkertainen tapaus ;) Otan osaa.
ap
Vierailija:
Raukka yrittää väkisin olla fiksu takas, mut huomaa et tapaus on aika ---- hmmm mitenhän ton kauniisti sanos ; )
Säälittämään käy jo sun puolesta : /
Vierailija:
Tekstissäni en puhunut konetyypistä yhtään mitään ja kyllä kannettavakin on haalattava sinne keittiöön ellei sitä siellä vakituiseen säilytä.Meillä on kennettavat molemmilla: minulla ja miehellä mutta harvoin me niitä jääkapin edessä näpytellään ;-)
Mutta jos halusit erikseen ilmoittaa, että ahmivan anopin lisäksi sinulla on myös kannettava tietokone, olemme nyt tietoisia siitäkin.
Haluaisitko kertoa myös televisiostanne tai vaikka autostanne?
rautalangasta vääntää kun tekstit kertoo jo kaiken HANKI AP ELÄMÄ
" ikö teillä raukoilla ole keittiön pöytää, kun pitää jääkaapin edessä näpytellä. Otan todellakin osaa ;) ap"
Vierailija:
missä kohtaa mainitsin pyörätuolin?? kirjotin, että JOKU... pitäisiköhän sun opetella lukemaan? ;
ap
Pitäisikö sinun käydä peruskoulu loppuun?
ap
Vierailija:
Säälittämään käy jo sun puolesta : /
Vierailija:
rautalangasta vääntää kun tekstit kertoo jo kaiken HANKI AP ELÄMÄ
Vierailija:
:-DDDDD :-DDDD, ootko sä iältäsi 5 vuotias???
muut nauttii hienosta kesäsäästä ja yksi istuu vartiossa keittiössä konensa kanssa. jos joku lähestyykään keittiötä, ap alkaa hurjan karjumisen: " TÄÄ ON MUN KEITTIÖ JA MUN RUUAT. KUKAAN EI SYÖ SALAA MUN NAKKEJA!! " niin kerta...