Tunnetko perhettä jossa lapsilla sama syntymäpäivä?
mulla on la sama kun esikoisen syntymäpäivä
olispa mielenkiintoista
onkohan toi siis miten yleistä?
Kommentit (21)
vuoden erolla, sama syntymäpäivä, yksönen ja kaksoset
tunnen myös perheen missä on 4 lasta 10 päivän sisällä.
Ei se nyt varmaan mitenkään HIRVITTÄVÄN yleistä ole, mutta tapahtuuhan noitakin :)
asian vierestä mutta aika hauska sattuma on, kun minä, mun serkku ja mun kaksi kaveria ollaan synnytty samana päivänä ja samana vuonna. Minä ja kaverit kahden ja puolen tunnin sisällä ja serkku sitten 12 tunnin päästä. Niin ja samassa sairaalassa =)
ykkönen ja kolmonen syntyneet samana päivänä, samoin kuin kakkonen ja nelonen
ikäeroa kaksi tai kolme vuotta.
Oikeastaan ei välttämättä ole mitenkään harvinaista, sillä monestihan lapset samassa perheessä saattavat saada alkunsa samoihin aikoihin. Tarkoitan nyt vanhempien työtilanteen tmv. mukaan, monethan koittavat " ajoittaa" lasta syntymään tiettyyn aikaan vuodesta (esim. syksyllä, jotta voi olla kotona esikoisen mennessä kouluun/haluaa kevät vauvan, koska on helpompaa kun voi viedä lasta heti pihalle eikä tarvitse pukea paljo vaatteita, vert. pakkasilla syntyvä vauva jne.)
Ja ovathan nämä " juhannus-lapsetkin" aika yleisiä;) Eikä ihme, sillä juhannuksesta alkaa monen kesäloma, seksiä harrastetaan taatusti enemmän mitä normaalisti puolison kanssa, ja varmasti myös puhutaan enemmän lapsien hankinnasta jne. kun on yhteistä aikaa toisin kun arkena.
ja molemmilla sama synttäri, ikäeroa tasan 7 vuotta. :)
Mieheni syntymäpäivä on 30.7
Samoin minun syntymäpäivä. Olemme syntyneet samana vuonna.
Esikoisen syntymäpäivä on 31.7
Toiseksi vanhimman syntymäpäivä on 1.8
Keskimmäisen syntymäpäivä on 29.7
Toiseksi nuorimman syntymäpäivä on 30.7
Kuopuksen syntymäpäivä on 28.7
Minä ja poikani ollaan synnytty samana päivänä. Ikäeroa 18 vuotta=) Enpä olis joskus teininä uskonnut, että 18v synttäreitä viettelen synnärillä!
Erikoiseksi tämän teki se, että kyseinen päivä oli 29.2.
tiedän myös yhden perheen jossa kolme lasta syntyneet peräkkäisinä päivinä, muutaman vuoden välein, eli 3.3 , 4.3 ja 5.3
Lapsena oli kurjaa, mutta nykyään kivaa.
on tasan 2v ikäeroa
Ja meillä myös lapset joilla sama syntymäpäivä,ovat tosin kaksoset
oleva nainen tuumi tuttavalleen etta ei kai sita synnarille lahtoa tarvi jannittaa koska se tulee, kun kaikki nelja lasta on tahan mennessa syntyny samana paivani niin eikohan viideski pida perinteista kiinni. Toi on kylla jo harvinaista.
Vierailija:
Samoin minun syntymäpäivä. Olemme syntyneet samana vuonna.Esikoisen syntymäpäivä on 31.7
Vierailija:
Samoin minun syntymäpäivä. Olemme syntyneet samana vuonna.Esikoisen syntymäpäivä on 31.7
jolla ikäeroa näihin sisaruksiin useampia vuosia.
Ja minulla toinen ja kahdeksas samana päivänä...
äitini,isäni ja pikkuveljeni on syntynyt kaikki samana päivänä..eri vuonna vaan!