Vaikuttavia elämänkertoja? Traagisia Orja(Mende Nazer) -tyyppisiä?
Kommentit (10)
Saudit hyvin tuntevana tiedän asian varmasti. Muutamat kirjojen kohdat sopisivat suoraan vitsikirjoihin...
mutta muuten keksitty tapahtumia yms.
Vierailija:
Minä Phoolan Devi ja Sieluni kyyneleetSuosittelen lämpimästi myös Alex Haleyn kirjaa JUURET vaikkei se elämänkerta sanan varsinaisessa merkityksessä olekaan. Kertoo vain kirjoittajan oman suvun tarinan.
Seitsemännen portaan enkeli
Amerikan ihmemaassa
Liitupölyä
ihan sama kuin söis lihapullia koko ajan vaikka tarjolla ois sisäfilettäkin, noin vertailu mielessä.
Lukekaas sellasia kuin Steinbockin " Eedenistä Itään," Hemmingwayn " kenelle kellot soivat" taikka vaikka Isac Singerin " Orja" . Luin noi parikymppisenä ja ovat kyllä unohtumattomia.
Sori jos kirjailijoiden nimet ei tulleet oikein kirjoitettua :( Mutta kuitenkin.
samaan sarjaan monster (vai oliko monster cody).
Vierailija:
Saudit hyvin tuntevana tiedän asian varmasti. Muutamat kirjojen kohdat sopisivat suoraan vitsikirjoihin...
Saudi Arabia on ehkä kaikista taantunein ja ahtain maa ihmiselle elää maailmassa. Ihmisoikeuksia ei ole olemassakaan ja naisen hengellä ei ole arvoa. Kukaan ei vaan uskalla vaatia muutoksia, kun kyseessä on maailman suurin öljyntuottaja.
Minä Phoolan Devi ja Sieluni kyyneleet
Suosittelen lämpimästi myös Alex Haleyn kirjaa JUURET vaikkei se elämänkerta sanan varsinaisessa merkityksessä olekaan. Kertoo vain kirjoittajan oman suvun tarinan.
ZANA MUHSEN: Myyty, MIRIAM ALI: Lasteni tähden, SAFIYA HUSSAINI TUNGAR TUDU: Minä, Safiya