Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä tatuointigallup! Kaikki vastaa!

Vierailija
23.06.2007 |

Minkä ikäinen olet nyt?

Minkä ikäisenä otit ensimmäisen tatuoinnin?

Oletko alatyylistä roskasakkia? :)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minkä ikäinen olet nyt?

Vierailija
2/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on varmaan sukupolvien välinen kuilu.... ja mitä tulee siihen, olenko roskasakkia, en tiedä miten se määritellään. Vakityössä ja " hyvässä" avioliitossa oleva FM tuskin vastaa useimpien määritelmää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet nyt? 36

Minkä ikäisenä otit ensimmäisen tatuoinnin? ei ole tatskoja, eikä tule.

Oletko alatyylistä roskasakkia? en :)

Olen varmaan vähän vanha/vanhanaikainen, mutta yhdistän tatuoinnit erityisesti vankilakundeihin ja merimiehiin. Joka tapauksessa tatuoinnit on maskuliinisia ja yleensä rumia, enkä tajua, miksi joku nainen haluaisi laitattaa itselleen tatskan.

Vierailija
4/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet nyt? 27

Minkä ikäisenä otit ensimmäisen tatuoinnin? 25

Oletko alatyylistä roskasakkia? en

Vierailija
5/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minkä ikäinen olet nyt?

27 v.

22 v.

No en ihan sentään niin alhaalla ole. ;D

Vierailija
6/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29v

tatuoinnin otin 25 vuotiaana (yhden ja ainoan)

en todellakaan ole " pohjasakkia" :)

Vierailija
7/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minkä ikäinen olet nyt? 29

Minkä ikäisenä otit ensimmäisen tatuoinnin? 22

Oletko alatyylistä roskasakkia? :) en omasta mielestäni

Vierailija
8/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen roskasakkia av mamman mittapuulla, vaikkei lasten nimet alakaan jiillä...

Vierailija
9/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole " roskasakkia" missään suhteessa. Ja valitettavasti tatuoinnit on mulle joko merkki roskasakista tai sitten sellaisesta kiltistä ihmisestä, joka haluaa hurjastella laittamalla pienen tatuoinnin salaiseen paikkaan. (identiteettikriisi?)

Vierailija
10/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ekan otin tossa vähän päälle parikymppisenä tyttösenä.

Työni olen tehnyt, asuntoni työllä maksanut, lapset itse hoitanut tosin päiväkotitätien avustuksella :) ihan ihmisenä olen itseäni pitänyt, luokitelkoot muut tarkemmin jos tahtovat.

Vierailija
11/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minkä ikäinen olet nyt?

Muuten vaan rock' n' roll! ;)

Vierailija
12/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan otin 3v. sitten, nyt olen 28v. Enpä taida sopia mihinkään roskasakkijoukkoon...lol

Vierailija
13/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin tulee himo

Vierailija
14/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v olin

24 olen nyt

tänä vuonna saan yliopistosta tutkintoni ulos, rikoksia en ole tehnyt koskaan en ole edes saanut rikesakkoa, naimisissa+perheellinen, kohtalaisen hyvätuloinen (en siis mielestäni roskasakkia)

Luultavasti otan vielä joskus toisen.

Vierailija
15/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja enpä pidä iteäni roskasakkiin kuuluvana. Yhdet ylinopeussakot oon elämäni aikana saanut. Omalla ja miehen työllä itsemme elätetään.

Vierailija
16/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää nyt 33v.

ekan tatskan otin muistaakseni 19-vuotiaana, seuraavat kaksi pari vuotta myöhemmin ja viime kesänä toistaiseksi viimeisen, neljännen.

ehkä joskus vielä otan uuden tai sitten en, ei voi tietää.

roskasakkiin en koe kuuluvani, olen muuten vain omituinen ;)

en halua tatuoinneillani ketään järkyttää, mielestäni ne ovat jokaisen oma asia. toiset tykkää, toiset ei.

Vierailija
17/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24-vuotias. Otin ensimmäisen ja ainoan tatuointini 22-vuotiaana. En tiedä, miten alatyylinen roskasakki määritellään, mutta olen akateemisesti koulutettu, työssäkäyvä ja kaikin puolin fiksu ja humaani ihminen :)

Ymmärrän, että jotkut ajattelevat tatuoinnit edelleen leimaavina. Omanikin on siitä(kin) syystä yläselässä, jolloin se näkyy vain, jos haluan sen näkyvän. Esimerkiksi töissä (opettajana) en koskaan pidä paitoja, joissa kuva näkyisi.

Minulle itselleni kuva on kuitenkin tärkeä ja merkityksellinen - ja lisäksi se on kaunis.

Vierailija
18/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minulla ole, ne ovat minusta rumia aivan niin kuin lävistyksetkin ( myös korvien). Toivottavasti muoti menee pian ohi. Moni kaunis ihminen olisi niin paljon kauniimpi ilman.

42-vuotias täti olen, en kuulu roskasakkiin enkä oikein muihinkaan sakkeihin.

Vierailija
19/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38. Ensimmäisen tatuoinnin otin 24-vuotiaana. Se ei ahkä ole tyylikkäin tatuointi maailmassa, mutta sen ajan ja ihmisen kuva. Seuraavan otin 28-vuotiaana, sitten siihen jatkon 30-vuotislahjaksi. 33-vuotiaana sitten nämä viimeisimmät.

Roskasakki-asiaan en osaa ottaa kantaa, koska ap ei määritellyt roskasakkia. Omasta mielestäni olen varsin järkevä ihminen, jolla arvot ovat kohdallaan, joten en roskasakkiin - sellaisena kuin sen itse ymmärrän - kuulu.

Vierailija
20/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen (ja tällä hetkellä ainoa) tatuointi tuli otettua pitkän harkinnan jälkeen 29 vuotiaana. Nyt olen 32 v. En ole pohjasakkaa vaan hyvin kouluttautunut ja hyvässä työssä oleva naimisissa oleva nainen ja kolmen lapsen äiti.

Tatuointi oli pitkällinen haaveeni ja vihdoin sen sain :) Se on sellaisessa paikassa joka ei juuri näy, kesällä enemmän kun on vähemmän vaatetta ;) Haluaisin toisenkin mutta katsotaan nyt.. Puhuin asiasta miehelleni ja hän osti lohdutuslahjaksi unikkokassin tatuoinnin sijaan :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan