Tällaisiako juhannusviestejä voi lähettää naisille? Ällöökö???
Jotku saa sen maaten¿Jotku seisten¿Jotku edestä päin¿Jotku takaa päin¿Jotku kotona¿Toiset kylillä¿Mutta kaikilla se tuntuu yhtä hyvältä, kun saa ensimmäisen juhannustervehdyksen. Hyvää ja selvänrauhallista juhannusta. Lähetä tämä juhannustervehdys kaikille ystävillesi muuten tulee tuhma naapurin juopposetä ja kusee paukkuusi, sekä paskoo grilliisi.
Kommentit (5)
Olet varmaan sellainen joka laittaa viestiin vaan, että Hyvää Juhannusta! Persoonatonta......
toisten kuulumisia.
Tekstarit ovat sellaista " mukamas" -ystävyydenhoitoa. Kun ei viitsitä oikeasti nähdä vaivaa ja pitää yhteyttä, kopsataan jostakin " hauska" tekstari ja lähetetään se kimppana kaikille, jotka sattuu olemaan kännyn muistissa.
Aika teiniä ja typerää.
Vierailija:
Olet varmaan sellainen joka laittaa viestiin vaan, että Hyvää Juhannusta! Persoonatonta......
Itse taas en tykkää, että minulle soitellaan kesken juhlinnan ja kysellään laajemminkin kuulumisia. Mieluummin juttelen naamatusten kanssajuhlijoiden kanssa.
Joulu on pahempi, koska sillon on vielä muitakin kiireitä aattona. Ruuanlaittoa ym.
Tekstari on näppärämpi ja siihen voi vastata (tai olla vastaamatta) sitten kun ehtii. Näpyttely vie vähemmän aikaa kuin " laajempi kuulumisten vaihto" .
Juttelen sitten myöhemmin puhelimessa kun on enemmän aikaa ja saa tosiaan jutella rauhassa.
Mua ottaa pattiin just noi kaltaisesi jotka soittavat ja toivottavat juhannukset ja joulut kyselevät kuulumisia yms kun toiset haluaisi viettää aikaa perheensä kesken!!! Onko pakko soittaa juuri juhlapäivänä? Istu kuule alas miettimään asioita ja laita mieluummin se ärsyttävä tekstari - joka tapauksessa se on vähemmän ärsyttävä kuin se puhelusi, joka keskeyttää kivasti sujuneen juhlapäivän!
Kun on vaikka miten paljon tavallisia päiviä, jolloin soittaa, niin etkö voi säästää tuttujasi puheripuliltasi edes juhlapäivinä??? Pliis ???
t: pilkunnussija