Kaverini lapsi on allerginen kalalle ja nyt ottavat akvaarion.
Kommentit (13)
muistavathan nyt varmasti, että eivät päästä lastaan järveen uimaan jos on niin allerginen kalalle, että ei voisi akvaariotakaan ottaa........ hih hih.
Tämän palstan parhaat naurut saa kyllä noiden tosikkojen viesteistä.
Ei mitään järkeä! Ovat varmasti siis keksineet sen allergian omasta päästään, tuskin on oikeasti allerginen
No, ei tämä loppujenlopuksi niin älytöntä ole miltä kuulostaa. Mä olen akvaarioharrastaja, jotkut todella herkät kala-allergiset akvaarioharrastajat allergisoituvat lisää kalanruoista.
Niissä kun käytetään kalaa, krilliä, katkarapua jne.
He joutuvat ruokkimaan kalansa niin, etteivät koske siihen kalanruokaan ollenkaan.
Voihan paska, mulla on keliakia ja just ostin viljakäärmeen :(
[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 20:08"]
Voihan paska, mulla on keliakia ja just ostin viljakäärmeen :(
[/quote]
Siis kauheeta! Vie matelija takaisin lemmikkikauppaan ja selitä, että olet keliaakikko. Kyllä ne ymmärtää :DDDD Saat varmasti tilalle gluteenittoman viljakäärmeen. Ihme, etteivät kysyneet silloin ostohetkellä että tavallinen vai gluteeniton. Gluteeniton voi kyllä olla himpun verran kalliimpi, mutta ehkäpä suostuvat tuon erotuksen hyvittämään.
Luin ensin, että "allerginen kakalle"
HAHA
No just. Meillä on mies pavuille allerginen ja lapset vinkuu papukaijaa. Olen sanonut, että ei tule kuuloonkaan! Meillä ei mitään siedätyshoitoja harrasteta.
Onhan tuossa ihan oikeasti riski. Juuri tuon ruokkimisen takia ja täytyyhän sitä akvaariota puhdistaa. Vaikeasti allerginen saa oireita jo kalan hajusta.
me jouduttiin myymään mökki (järven rannalla) koska lapsi saa oireita jo kalan hajusta :S
lapsi on allerginen jos SYÖ kalaa...Ei jos se niitä katsoo...