Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö BIOTIINIA hius- ym. ongelmiin? Kokemuksia?

Vierailija
16.03.2012 |

..ostin just Vitabalansin biotiinivalmisteen, sis. päiväannoksessa 5 mg biotiinia ja lisäksi sinkkiä ja metioniinia. Näinköhän vauhdittaa hiustenkasvua? Just nyt tukka pysyy hyvin päässä eli irtoamisongelmaa ei ole :)

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin Biosil-kuurin vuoden alusta. Kynnet ovat ainakin jo vahvistuneet.

Vierailija
22/58 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksille ja kynsille ei tapahtunut mitään, mutta nosti ferritiinit 50 pistettä 3kk aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenlähtöön on kyllä biotiini auttanut. Jotain muutakin ainesosia niissä pillereissä on. Tokmannilta ostan, enkä aluksi itsekään uskonut, mutta nyt on pakko uskoa.

Vierailija
24/58 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksiin en ole huomannut mitään vaikutusta, kynnet ehkä ovat vahvistuneet. En aio jatkaa käyttöä, kun nykyinen valmiste loppuu.

Vierailija
25/58 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itse biotiinia koska hiuksia rupesi lähtemään enemmän, nyt olen käyttänyt n. kuukauden ja on mielestäni helpottanut! Ostin tuon Bioteekin Super Biotiinin: fitones.fi/biotiini-hiuksille/

Vierailija
26/58 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biotiini auttaa ainoastaan jos siitä on puutetta. Hyvin harva kärsii biotiinin puutteesta. Turhaa rahastusta.

Vierailija
27/58 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biotiini tabletit - http://ibright.lv/biotiini.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.

Vierailija
28/58 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää söin joskus eläimille tarkoitettua biotiinia. Oli vahva annos. Useita kuukausia söin ja ehkä kynsissä näkyi kasvun nopeus ja kynsien vahvistuminen. Hiuksissa en huomannut yhtään mitään eroa. 

Vierailija
29/58 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syönyt toukokuusta alkaen puhdas + sarjan biotiiniä. Hiukset ovat lähteneet kasvuun ihan uudella tapaan. Kampaajakin totesi ”ohhoh”. Kynsiin ei merkitystä.

Vierailija
30/58 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön

Vierailija
31/58 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin 6kk biotiinia kun huomasin, että hiukset olivat ohentuneet selvästi. 6kk kuurin jälkeen huomasin, että biotiini lisäsi "vauvahiusten" määrää ohimoilla, eikä enää näy kaljuja läikkiä ohimoilla. Ei ne hiukset muuten ole lisääntyneet enkä ole huomannut muita vaikutuksia. Täytyy kuitenkin aloittaa uudestaan syömään biotiinia, koska selkeästi siitä oli jotain hyötyä, eikä ainakaan tullut negatiiviisia vaikutuksia. Pohjimmainen syy hisutenlähtöön taitaa kuitenkin olla ikääntyminen.

Vierailija
32/58 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin biotiinia kuten mainoksessa sanottiin. Hiukset lähti tuppoina ja taipeissa ihottumaa.

Vierailija
33/58 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys! Kokemukseni mukaan myös säärikarvat alkavat kasvamaan nopeasti ja karheampina. Itsellä ollut aina pehmeää untuvaa...no ei enää. Lattiakaivoon ei lähde pesussa niin paljoa hiuksia kuin ennen...se on kiva juttu. Ainoa mihin olen petttnyt niin kynnet ovat yhtä liuskoutuvat ja murtuvat kuin ennenkin.

Vierailija
34/58 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasin joitain kuukausia sitten että tukkaa tuntui lähtevän ihan kamalasti. Ei siis ollut mitään kaljuuntumista, ihan paksu tukka on yhä, mutta irtohiuksia lähti ihan hirveästi. Aloin luonnon omalle biotiinikuurille ja aloin syömään avokadoja ja kananmunia joka viikko. Sen lisäksi D-vitamiinia purkista. On toiminut.

Vierailija
35/58 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biosil on vaikuttanut kynsiin ja rauta ferritiiniarvoihin ja sen mukaan perusoloon. 

Vierailija
36/58 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syöny vaikka mitä vitamiinejä hiusten hyvinvointiin, mutta tuntuu ettei mikään auta, hiuksia lähtee edelleen yhtä paljon, ehkä tää johtuu vaihdevuosista, eikai vitamiinit sit semmoseen hiustenlähtöön auta

Vierailija
37/58 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttanut mitenkään hiuksiin eikä kynsiin, mutta nosti ferritiinejä useamman kymmenen pistettä kolmessa kuukaudessa ja jouduin lopettamaan siitä syystä.

Vierailija
38/58 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenlähtö alkoi 2v sitten runsastui, ilmeisesti esivaihdevuosien takia. Olen syönyt siitä asti biotiinia ja käyttänyt apteekin shampoita. Kynnet ovat vahvistuneet ja uusia hiuksia kasvaa selvästi mutta houstenlähtöön nuo eivät ole valitettavasti vaikuttaneet.

Vierailija
39/58 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässäni on viime aikoina ollut paljon henkilökohtaisia huolia maailman tilanteen lisäksi ja hiukset on ohentuneet paljon. Johtuneeko tuosta - en tiedä. Auttaisiko tuo biotiini?

Vierailija
40/58 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaanki sen takia ei mikään vitamiini oikeen auta vaihdevuosi hiustenlähtöön, kait se johtuu hormooneista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi