Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö BIOTIINIA hius- ym. ongelmiin? Kokemuksia?

Vierailija
16.03.2012 |

..ostin just Vitabalansin biotiinivalmisteen, sis. päiväannoksessa 5 mg biotiinia ja lisäksi sinkkiä ja metioniinia. Näinköhän vauhdittaa hiustenkasvua? Just nyt tukka pysyy hyvin päässä eli irtoamisongelmaa ei ole :)

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla uutena kokeiluna hiustenlähtöön ja kasvuun, niin toi hairlust tuotteen pillerit

Vierailija
42/58 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole tepsineet mitkän sisäisesti nautittavat viramiinit. Mutta se miehille tarkoitettu päänahkaan levitettävä kaljulääke toimii. Eli Minoksidiili. Itse tilaan omani biovealta. Levitän aineen päähän yöksi ja aamulla pesen pois. Nyt reilu vuosi ja 5kk olen käyttänyt ainetta ja saanut monen vuoden tauon jälkeen kasvatettua polkkahiukset niin että päälimmäisetkin hiukset yltää niskaan asti. Ennen minoksidiilia kun ne hädin tuskin kasvoivat 10cm ja tippuivat pois. Eli klonkkuhiukset on muisto enää. Ainoa huono puoli on, että välillä aine ärsyttää päänahkaa ja pitää pitää taukoa, jolloin hiuksia alkaa heti irrota. Eli käyttö on oltava jatkuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kampaaja ihmetteli kun mulla oli paljon sellaisia 5-6 cm mittaisia hiuksia, sanoin että olin noin puoli vuotta aikaisemmin alkanut syömään biotiinia. Että kyllä se tuntuu jotain vaikuttavan 🙂

Vierailija
44/58 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on käytössä ja toimii, kun muistaa vaan syödä säännöllisesti pitkänä kuurina:

https://iherb.co/ToVrtE

Ja stressiin tulee otettua tätä:

https://iherb.co/poyztuK   Olkoon toimivuus placeboa tai mitä tahansa, mutta lääkkeisiin en enää koske. Noita kun nappaa kaksi ja pistää Netflixin päälle, niin 30min päästä huomaa jo torkkuvansa sohvalla.

Joo, ja jos joku ostaa noiden linkkien kautta, niin minusta tulee miljonääri. Nykyääm tuolta on helpompi tilata, kuin ennen. Ei tarvitse enää tulleista yms. välittää, kun kaikki hoituu sun puolesta. Linkkien kautta saa myös alennukset automaattisesti.

Vierailija
45/58 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaanki sen takia ei mikään vitamiini oikeen auta vaihdevuosi hiustenlähtöön, kait se johtuu hormooneista

Itsellä saattaa johtuakin. Kuitenkin monella ikäiselläni on edelleen paksut hiukset.

Vierailija
46/58 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kampaaja ihmetteli kun mulla oli paljon sellaisia 5-6 cm mittaisia hiuksia, sanoin että olin noin puoli vuotta aikaisemmin alkanut syömään biotiinia. Että kyllä se tuntuu jotain vaikuttavan 🙂

Minäpä sitten kokeilen kanssa. Kampaajani kertoi, että biotiini on halvempaa luontaistuotekaupassa. Onko näin?

Vierailija
47/58 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistaki hiusten hyvinvointiin pillereistä niin muu kehon karvoitus alkaa kasvaa vielä enemmän, mikä nyt ei oo kivaa

Vierailija
48/58 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joistaki hiusten hyvinvointiin pillereistä niin muu kehon karvoitus alkaa kasvaa vielä enemmän, mikä nyt ei oo kivaa

Eihän siinä sitten muu auta kuin sokerointiin, jos kehon luonnollinen karvoitus haittaa.

Vierailija
49/58 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä sitten kokeilen kanssa. Kampaajani kertoi, että biotiini on halvempaa luontaistuotekaupassa. Onko näin?

Netissä ainaki voi olla paljoki hintaeroja, ja usein on jotaki tarjouksia

Vierailija
50/58 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin yhtä aikaa biotiinin ja raudan syönnin, todennäköisesti molemmista oli apua kun hiukset vähän tuuhentuneet . Ei paljon, mutta sen verran kuitenkin, että miespuolinen työkaveri, jota en ollut nähnyt muutamaan kuukauteen, huomasi muutoksen.  Jotain 4 kk nyt syönyt noita molempia. Mulla on ollut ferritiiniarvot alhaalla, siksi rauta.

Tämä biotiini  

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/fennovita-biotiini-plus-100-tab…

ja rautatablettina Retafer

https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath…

Vierailija
51/58 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullisemmin saat kun ostat koirien biotiinia.

Vierailija
52/58 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biorion Strong tällä hetkellä kokeilussa, oli tarjouksessa apteekissa 25€ 2kk satsi.

Aiemmin kokeilin Priorinia ohjeen mukaan 1 vuoden ajan, ehkä pientä parannusta hiusten kuntoon mutta ei mitään kovin selkeää. Varpaankynsissä huomasi suurimman parannuksen. Joten ei sekään ihan huuhaa aine ole mutta kokeillaan nyt verrata Biorioniin niin näkee auttaako joku näistä oikeasti hiuksiinkin. Vuoden ajattelin kokeilla Biorioniakin jotta ehtii näkeä tuloksia.

Ruokavalioni on yksipuolinen ja nytkin laihdutan joten hyvin vaikea syödä monipuolisesti ettei tule liikaa ruokaa. Siksi syy ravintolisän käyttöön.

Vierailija
53/58 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran ottanut kuuriluontoisesti biotiinia hiustenlähtöön / katkeiluun ja olen kyllä huomannut eron! Täältä löytyy vertailua eri biotiineista nimenomaan hiuksille: https://fitones.fi/biotiini-hiuksille/

Vierailija
54/58 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Locerin toimii!!! Olen syönyt 3 tablettia päivittäin muutaman kuukauden ajan ja eron todellakin jo huomaa - https://tonzes.com/locerinfi.htm

Vierailija
55/58 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo söin, rupes kasvaa viikset, hiuksissa en huomannut mitään eroa. -N40

Vierailija
56/58 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lukea kokemuksia tästäkin aineesta. Kuten aina:  Auttaa niille, keillä puutetta on. Ne, jotka kokeilevat  pillereitä vain "huvikseen", ilman todellista tarvetta, eivät totea niiden olevan avuksikaan.

Mainokset menevät perille, kun apua tarvitaan.

Vierailija
57/58 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin pitkään biotiinia, eikä vaikuttanut hiuksiin mitenkään, mutta viikset kasvoivat, olen nainen. Neljäkymppiä maksoi viikset ja hyvät naurut.

Vierailija
58/58 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi naama kukkia, kun söin biotiinia. Kokeilin useamman kerran, aina sama tulos. Hiuksiin ja kynsiin ei vaikuttanut mitenkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä