Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HALOO -- PYSYKÄÄ ASIASSA

Vierailija
07.10.2008 |

kysymyksen aloittaja, siis äiti jonka lasta kaveri komensi koko ajan kyseli hyvin asiallisesti mielipiteitä ja mitäs sattuikaan--- kilpajuoksu "äitiyden" välillä!

Katsokaa hyvät äidit itseänne peiliin, eiköhnän meistä jokainen kasvata omalla tavalla oikein lastansa, olipa kyseessä Liian Tiukkis tai Curling. Itse kasvatusalan ammattilaisena ja nyt äitinä ihmettelen suunnattomasti sitä ikuista kiistaa, MIKÄ ON HYVÄ KASVATUS!!! Kyllä se lähtee siitä lapsesta, EIKÄ KAUHEA TIUKKUUS OLE MIKÄÄN KUNNIA-ASIA! Parasta on se että lapsi voi hyvin! Nyt vielä tarkennan teille "mustavalkoajattelijoille" että en kannata tiukkaa enkä löysää vaan lapsikohtaista ajattelua-- Toiselle lapselle riittää että sanoo ja toiselle joku muu keino! JA olen kyllä sitä mieltä että jokainen vastaaa omasta lapsestaan enkä itse esim. lähde komentelemaan toisen lasta ellei meno mene mahdottomaksi. Nuo, mistä kaverisi komenteli jatkuvasti lastasi, olivat mielestäni "turhaa pompotusta"--- Mitäs jos meidänkin jokainen "väärä sana ja askel" komennettaisiin--TÄLLÄKIN PALSTALLA AIKA MONI SAISI SATIKUTIA!!!

JA HEI NAISET JA ÄIDIT___HUUMORIA; ei se lapsen kasvatus ole niin kamalaa ja vakavaa!!!!!!!!!!!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii kuin pikkaisen viitata arvoihin niin johan pärähtää päteminen käyntiin! :D En ole samaa mieltä siinä, että jokainen äiti kasvattaa lapsiaan oikein. Monet on siinä hommassa ihan hukassa. Ja asioista voi ja on hyväkin keskustella. Mutta nää pullo- vs. tissivauva ja alatie- vs. keisarinleikkaustyyppiset jutut on vaan puuduttavia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla