mitä mieltä nimestä JAMI?
Kommentit (17)
Ihan kiva nimi eikä mikään yleinen. Mielummin Jami kuin Eelis joita on joka toisella...
mutta mua ärsyttää, kun aina puhutaan, että mikä VAUVALLE nimeksi...
Juu, onhan ihminen vauva sen ekan elinvuotensa, mutta nimi kuitenkin annetaan koko elämäksi. Se tuppaa joskus unohtumaan ihmisiltä... (sori ap, en nyt mitenkään tarkoita just sua)
Ja vielä nimestä Jami: av kriteerein selvä lähiönimi, mutta jos itse tykkäät, niin anna mennä vaan!
tulee mieleen jamit (juhlat tms.) tai englannista jam...
Ei täälä kannata kysellä nimistä mitä mieltä muut on. Jos itte tykkää niin hyvä niin, kaikki ei voi miellyttää kaikkia...
Meillä oli Jami-niminen airedalenterrieri, kun olin lapsi.
Hän on jo 35-vuotias. Ihan toimiva nimi, vaikka en itse erityisesti nimestä välitä.
Tämä Jami ei ole todellakaan lähiöstä kotoisin ja tätä nykyäkin hänen koko elämänsä on kaikkea muuta kuin lähiömeininkiä eli ei se nimi miestä pahenna ellei mies nimeä ;)
eli jos pidät nimestä, niin tietenkin annat sen.
Ainakin minä tunnen lähihoitajan, toisen lähihoitajan, kaupankassan, hierojan ja kampaajan (äitien ammatit) ja kaikilla heistä on Jami niminen poika, mutta ei yhdelläkään korkeammin koulutetulla tutullani. Minulla on ammattikoulun käyneitä ja korkeakoulun käyneitä tuttuina noin fiftyfifty. En arvota ihmisiä koulutuksen mukaan, mutta jotenkin nimet usein paljastavat lapsen perhetaustan.
Jami = Järviseudun ammatti-instituutti
Miksi et kokeile vaikka Heliaa tai Laureaa?
Tuttavapiiriin kuuluu kolme koiraa nimeltä Jami, ja kaksi ihmispoikaa nimeltä Jami. Miellän koiran nimeksi.
Tulee mieleen kaverin mies josta en yhtään tykkää.
Ei kannata kuunnella näitä konservatiivisia suomalaisia, joiden mielestä kaikkien nimeksi pitää laittaa Sami, Jani tai Antti, tai sitten Anna, Laura tai Sanna.
Jami on oikein kiva nimi!
nimi oli Jussi. Nyt sitten kukaan ei enää saa antaa lapselleen nimeksi Jussi.
Mun mielestä siis yksi kauneimmista pojannimistä! :-)
ei ihmisvauvalle.