Lue keskustelun säännöt.
Mita mielta tuleville kaksosille: jos tytto-poika niin Maria ja Markus, jos tytto-tytto niin Maria ja Helena, jos poika-poika niin Markus ja Lauri?
Kommentit (4)
Mutta te laitatte ne, jos niistä tykkäätte. Muidenhan mielipiteistä ei tarvitse välittää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja toivottavasti eivät kärsi ärräviasta.
T: ärrävikaisen pojan äiti
Vierailija:
Ja toivottavasti eivät kärsi ärräviasta.T: ärrävikaisen pojan äiti
Just tällaisia nimiä ei nyt juuri lapsille anneta, joten olen näiden kannalla eddottomasti!!