Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä riitelette puolisonne kanssa?

Vierailija
22.06.2007 |

Meillä lastenhoidosta... ukko nukkuisi aina puolille päivin koska on väsy! voi voi... ei ymmärrä että myös minä voin väsyä ja kaipaan omaa aikaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsotaanko Tuulen viemää vai Casablancaa, mennäänkö huomenna kyllään kaverille a) vai kaverille b), tehdäänkö ruuaksi tänään ruokaa a), b) vai mitä? jne... tosin ei me oikeen osata riidellä ja nuistakin saadaan aikaan vain pienimuotoista väittelyä.

Vierailija
2/5 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun haluaisin että täällä olisi siistimpää ja kaikki korjaisi jälkensä, mutta kun mies ei edes näe että on sotkenut jotain. Ja kun sanoo siitä että pitäisi korjata, niin se on sitten aina " kohta" .

Ja miehellä ei ole mitään realistista käsitystä ajan kulusta, ja mihin aikaan sellaiset ikävät ja tylsät asiat kuten ruuanlaitto ja kaupassa käynti pitäisi hoitaa. Lisäksi miehellä ei ole vieläkään aina käsitystä siitä mihin saakka kaupat ovat auki. Hänelle oli vielä n. vuosi sitten täysi yllätys että lauantaisin kaupat menevät klo 18 kiini. Kun hän poikamiehenä oli tottunut käymään huoltsikalla hakemassa jotain, jos kaupassa vielä piti käydä.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sotkujen korjaamisesta, nukkumisesta, mutta niin päin että minä nukun enemmän kuin mies. Hän herää paremmin aamuisin lapsen kanssa. * nolona.... *

Vierailija
4/5 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootti, tyhmä, kusipää, ääliö, nössö jne... ihan pikkujutuista. Eilen se kolisteli lusikkaa lautasta vasten liian kovaa joten sai kunnon satikutia. Tahalleen alkoi ärsyttää.. sellasta. En jaksa. Ihme et sekään jaksaa..

Vierailija
5/5 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tekee liikaa töitä ja tämän vuoksi olen kuin yksinhuoltaja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän