Reunalakana?
Hoksasin yhtäkkiä, että yksi hankinta täytyy kyllä varmaan tehdä... Olin unohtanut kokonaan reunalakanan! Olen kyllä ajatellut, että vauva vois nukkua aluksi äp-laatikossa, koska tuntuu, että vauvalla on siinä turvallisempi olo kuin isossa pinnasängyssä. Mutta mulla ei ole minkäänlaista mielikuvaa reunalakanasta... En muista koskaan nähneeni sellaista lakanaa, joskus olen kuullut sellaisesta puhuttavan. Varmaan moni kirjailee itse siihen jotain nättiä...? Itse en ole ollenkaan käsityöihmisiä. Mutta reunalakanan voi varmaan ostaa jostain lastentarvikeliikkeestä? Olisiko vinkkejä, mistä kannattaisi katsella (pääkaupunkiseudulta)? Olen pihalla, koska meidän ei tarvitse ostaa uutena mitään muuta kuin turvakaukalo. Meillä on paljon tosi vanhaa, mutta hyväkuntoista, tavaraa vauvalle (70-luvulta, jolloin me itse ja sisarruksemme ollaan niitä käytetty). Ja vaunut ostetaan naapureilta jne. Ei ole tullut kierreltyä lastentarvikeliikkeissä, mikä on kyllä hyvä juttu, koska tuskin olisin välttynyt tuhlaamasta rahaa heräteostoksiin... No, jonkin verran uusia vaatteita olen kylläkin vauvalle ostanut.
Hanna rv32+1