Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä normaalia miehen käytöstä? Auttakaa!!!!

Vierailija
07.10.2008 |

Mies ei voi elää päivääkään ilman seksiä. Kokoajan ehdottelee ja suuttuu ihan älyttömästi jos en jaksa joka ilta harrastaa.

Olen raskaana aika alussa ja kuvotus, pahoinvointi ja väsymys + vanhemman lapsen korvakierre väsyttää niin kauheasti et voisin nukkua 24h/vrk.

Ja mies on aivan raivona jos en joska kerta (joka päivä) ainakin kerran suostu. Sanoo et olen epänormaali ymym.

Ahistaa!!!! Ja jos vaikka kertoilen et mitä neuvolassa on sanottu niin muka kuuntelee ja kun jutun lopetan rupeaa ehdottelemaan, kourimaan ymym.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se on epänormaalia että jos sitä ei saa, niin sitten raivostuu. Kyllä aikuisen miehen pitää ymmärtää että, vaikka itse haluaa, niin toinen ei ehkä juuri sillä hetkellä.

Vierailija
2/30 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kunnioita sua tippaakaan ja sun oikeutta omaan kroppaasi?!? Empatiasta nyt puhumattakaan. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhee mies sulla! Itse olen myös raskaana eikä seksi tule edes mieleen. Mieheni on todella ymmärtäväinen eikä painosta yhtään. Päinvastoin, yrittää muutoin auttaa kaikin mahdollisin tavoin: tekemällä enemmän kotitöitä, hieromalla jalkoja jne.

Minkä ikäinen mies sulla on?

Vierailija
4/30 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukana normaalikäytöksestä ja tarpeesta.

Vierailija
5/30 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika tunteettomalta miehesi vaikuttaa.

Sun ei kannata vedota mihinkään neuvolaan vaan yksinkertaisesti sanoa, että et jaksa eikä kiinnosta. Kieltäytymistä voi pehmittää sanomalla, että rakastat kyllä.

Vierailija
6/30 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan meillä ei ole tällaista..Sinulla on oikeus sanoa ei. Meillä kaks lasta ja kumpikin sairastellut paljon. On aikoja jolloin voi olla etten pariin viikkoon jaksa harrastaa seksiä, mutta mieheni ymmärtää. Käske miestäsi tyydyttämään itsensä vaikka käsin jos joka päivä pitää saaha.

Vierailija
7/30 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräti ihan tutulta... Miehelläsi on käsi sitä varten, jos on pakko paineita purkaa... Itse olen nyt rv31 eikä tosiaan kiinnosta läheskään joka päivä..

Vierailija
8/30 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta sanoa et ku mua väsyttäs ym kun odotan. Sanoo vaan et Ainahan sulla noita selityksiä on. VAIKKA mä en todellakaan normaali tilassa selittele. Ei ole päänsärkyjä eikä muuta;) Mutta kun mua ei nyt kiinnosta tippaaaaakan oksettaa koko touhu ja toi painostaminen nyt ei asiaa auta.

AAP

Vierailija
9/30 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä! Kyllä pitäisi vähän " kuulostella tilannetta " ennenkuin alkaa kourimaan ja ehdottelemaan. Moukkamaista suuttua jos sinua ei huvita.

Avioliitossakin on täysi oikeus omaan kroppaan ja oikeus sanoa ei.

Kukahan on epänormaali? Et ainakaan sinä!

Vierailija
10/30 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rakastan sitä kaikesta huolimatta ja haluaisin vaan olla lähellä. Ei se m,ua usko.

Alkaa taas ahistaan kun on ollut yövuorossa mies ja kohta heräilee ja taas se alkaa!! :((( AP

Vierailija
11/30 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että miehesi kärsii seksiriippuvuudesta...

Vierailija
12/30 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin haluaminen joka päivä ei ole epänormaalia. Suuttuminen siitä, ettei saa, on. Itsekin haluaisin seksiä joka päivä tai joka toinen päivä, mutta mieheni ei. Hänelle riittäisi 1-2 kertaa viikossa. Tyytyminen on siis siihen. Kyllähän se niin on, että se määrää, jota harvemmin haluttaa ja toisen osapuolen on vain tyytyminen siihen. Ottaa vastaan senkin vähän mitä saa. Olen katkera juu.

Vierailija
13/30 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra olkoon hyvä ja työntäköön kalunsa vaikka kämmeneensä.

Vierailija
14/30 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän että kun lapsen päiväuni aika koittaa niin alkaa taas se painostus ja kuume ei ole syy vaan sanoo et kyllä se kuume paranee silläkin.

Vierailija
15/30 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain neuvolasta oppaan, jossa oli oma osionsa tulevalle isälle. Siinä kerrotaan varsin suorasanaisesti, että monesti seksi lopahtaa alkuraskaudessa melkein kokonaan kun naisen hormonitasapaino muuttuu. Minun mies on lukenut innokkaasti opasta ja ymmärtää kyllä, että välillä on hieman hiljaisempia kausia. Kyllähän tuo omatoimisestikin osaa hommat hoitaa suihkussa ;)

Vierailija
16/30 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kai se on ihan normaalia että haluaa päivittäin mutta se ei ole että siitä suututaan jos ei saa.. luulis sen ikäisen miehen jo ymmärtävän että aina ei vaan halua. Minun 20 vuotias mieskin ymmärtää ja meillä sitä seksiä ei oo herunu kuitenkaan kohta yli kuukauteen.. Ei vaan tee mieli eikä oikeen enää kykenekkään kaikkeen.. (rv 38+2)

Voisin tähän väliin taas sanoa että jos miehet joutuis kärsimään kikki naisten vaivat (menkat, raskauspahoinvoinnit yms. kivut) niin ihmiset olis kuollu jo sukupuuttoon.. :)

Vierailija
17/30 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olessa miehen tulee kuitenkin ymmärtää tilannetta, ja olla räyhäämättä joka päivä.

Tämä on näitä tyypillisiä kompastuskiviä. Vähimmällä pääsee kun sekstaa pari kertaa viikossa, vaikka ei ihan kympillä haluaisikaan ja sanoo miehelle että pari kertaa viikossa pitää vähentää, sillä tässä tilassa ei vaan onnistu, kuten normaalisti.

Oma käsi paineiden purkamiseen ei ole vaihtoehto, ainakan pidemmällä aikajänteellä. Mikäli niin olisi , niin naista ei tarvittaisi mihinkään. Tosi asia on kuitenkin se että noin 90 % syystä, jonka takia miehet haluavat asua naisen kanssa saman katon alla on seksi. Muuten naiset ovat täysin turhia. Tai ainakaan sillä ei ole mitään väliä asuuko miehen vain naisen kanssa.

Suurin tekijä, jolla nainen pitää miehen tyytyväisenä (sen lisäksi että osaa olla reilu jätkä) on jalkojen välissä. Muuten miehet vaihtavat naiset miehiin, tai jos vaikka joku sattumanvarainen hupakko kulkee ohi, niin sitten siihe. That´s it, näin se vaan on.

Vierailija
18/30 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain neuvolasta oppaan, jossa oli oma osionsa tulevalle isälle. Siinä kerrotaan varsin suorasanaisesti, että monesti seksi lopahtaa alkuraskaudessa melkein kokonaan kun naisen hormonitasapaino muuttuu. Minun mies on lukenut innokkaasti opasta ja ymmärtää kyllä, että välillä on hieman hiljaisempia kausia. Kyllähän tuo omatoimisestikin osaa hommat hoitaa suihkussa ;)

Sanoo vaan et joskus lukee mut jos täänään kuitenki sais.

Ja kun mun mielestä mies ei oo aina ollu tollanen muistasin kyllä. Mutta vanhemmuuttaan muuttuu tun suhteen ihan kauheaksi!

Vierailija
19/30 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kunnioita sinua tippakaan, kehosi on hänelle itsetyydytysväline. Kyllä parisuhteessa pitää hyväksyä se, ettei toisen aina tee mieli. Enkä tiedä miten normaalia sekään on, että joka päivä, siis joka päivä, tekee mieli. Siis on on töissä ja ikää 30v. Jollain opiskelijalla ja teinillä voi olla eri tilanne, mutta kyllä aikuisen pitäisi opetella kanavoimaan ylimääräinen energia muillakin tavoin.

Vierailija
20/30 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo todellakaan normaalilta kuulosta - ei ainakaan sen mittarin mukaan minkä minä luokittelen miehen normaaliksi käytökseksi. Seksin haluaminenhan on täysin normaalia ja monella miehellä tuntuu ehdottelu ja kouriminenkin sitä olevan. Mutta se, että raivostuu sun kieltäytyessä tai vastaan hangoitellessa on kyllä todella mautonta ja syvältä.

Kuulostaa siltä, että miehesi ei ihan ole älykkäimmästä päästä, anteeksi nyt vaan. Minä käsitän normaaliksi sellaisen miehen, joka arvostaa myös minua ja mun haluja ja haluamattomuuksia eikä tee seksistä elämän suurinta asiaa. Mulla on ihana mies ja vaikka me välillä puhutaan paljonkin seksistä ja ehdotellaan puolileikillään ja vakavissaan, ei tulisi mieleenkään, että hän (tai minä) suuttuisi jos toisella ei juuri sillä hetkellä kolahda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme