Mehiköhän kesken???
Löytyisikö kohtalo tovereita täältä.....Olen tehnyt viikon sisällä 3 raskaustestiä, josta viimeisimmän viime sunnuntaina ja siihen tuli heti tumma punainen viiva, mutta samaan aikoihin alkoi raskaus oireet hävitä, nyt sitten olisi viikkoja kasassa 6+1.oireina oli väsymys, finnit, rintojen arkuus ja nyt olen elämäni kunnossa. Kuinka pian mahtaa alkaa kuukautiset jos olisi mennyt kesken?Aikaisemmin mulla on yksi km, mutta tuli rv 9 ja vuoto alkoi vasta 2viikon kuluttua eikä tullut enään itsestään pois vaan jouduin tyhjennykseen.
Nelli
Kommentit (3)
Ensinnäkin , toivottavastiei olisi mennyt kesken!! Pidän peukkuja!! Toi oireettomuus voi tietty olla sitäkin, mutta ei vältämättä!
Ystävälläni kävi niin ikävästi, että keskeytyminen huomattiin vasta rv 13 niskapoimu uä:ssä, mitään vuotoja ei tullut ennen sitä.
Ehkä kannattaa käydä varhaisuä:ssä vaikka yksityisesti. Epätietoisuus on kamalinta. Tosin sinnekkään ei kannata mennä liian aikaisin, rv 8 aikaisintaan( jos yleensä säännöllinen kierto), että varmasti näkyy kaikki mitä jo pitäisi.
Voimia! Ja pidän peukkuja sinulle!!!!
Ps. ainahan se on hyvä, jos saa kunnon viivan testiin..ja raskaana olet, ennenkuin toisin todistetaan. Tsemppiä!!
MR
Kiitos vastauksistanne.....Mulla on oli kyllä aivan selkeät raskaus oireet jo ennen kuin menkkojen piti alkaa.Tein ensimmäisen raskaustestin kun menkat olivat myöhässä kaksi päivää ja tuli tosi vaalea punainen viiva, uusein testin kahden päivän kuluttua ja vastaus oli poulet viivasta oli todella tumman punainen ja puolet vaalea siitä neljän päivän päästä tein viimeisen eli viime sunnuntaina tuli heti tumma punainen viiva.Sitä ennen oireita kyllä oli finnejä tuli, rinnat arat ja painavat, hiukset olivat tosi liukkaat, eivät pysyneet missään vaikka olisi purkin lakkaa laittanut, väsymys, nenän tukkoisuus, lievä pahoinvointi.Nyt maanantaina huomasin että puolen tunnin päivä unet riitävät hyvin ja rinnat eivät ole enää arat.Hiukset menevät nyt oikein hyvin sekä iho on todella hyvässä kunnossa.Lievää etovaa olo kyllä on ja vatsassa välillä nipistää ja velloo.
Toivottavasti nyt vain olisi erinlainen raskaus kuin edelliset, ollaan niin toivottu toista lasta, vaikka ei me olla näitä lapsia jouduttu ikinä tekemällä tekemään, mutta ei se km ole ikinä kiva asia.
Varasin ultran ja se on kahden viikon päästä kun aikoja ei ollut aikaisemmin lomien takia.Millään en vain jaksaisi odottaa sinne asti, ensimmäinen neuvolakin olisi sitä ennen.
Hyvää juhannusta kaikille, täytyy taas rientää töiden pariin!
Nelli
kans oli vähän samat oireet. Eli testi näytti plussaa, mutta koskaan ei oikeastaan tuntunut siltä, että olisin ollut raskaana. Joskus 5. tai 6 viikon kohdalla alko tulla vähän vuotoa ja sitten seitsemännellä kunnon vuoto. Ultrassa ei vastannut lähellekkään sitä 7 viikkoa.