Onko minulla asennevika?
Lähdetään mökille ja anoppi on myös siellä. Meillä on lapsia monta ja nautin mökillä olosta mutta haluaisin päästä " helpolla" . Käyttää kertakäyttöastioita ja syödä helposti valmistuvaa ruokaa. Kaipaan lepoa ja rauhaa, en aikataulutettua reissua. Anopille ei käy kertakäyttöastiat, ruoka täytyy syödä oikealta laitaselta. Ja tiskattava välittömästi syönnin jälkeen ( itse voisin jättää astiat likoomaan). Ja ruokaa aletaan valmistaa 2 tuntia ennen syömistä. Olenko hankala koska oikeasti ottaa päähän koko reissu?
Kommentit (5)
Kaikki tehdään aina sen tavalla tai sitten ei ollenkaan. En ymmärrä, miksi olisi niin kamalaa syödä kertakäyttöastioista tai jättää ne samperin astiat likoomaan vähäks aikaa. Ei jaksaisi stressata lomalla kun arkena stressiä on ihan riittämiin.
ap
Miksi kirjoitat minun nimissä? OIKEA AP
kerro anopilles, että haluat mennä mökille rentoutumaan ja siksi haluaisit käyttää kertiksiä ettei tarvi tiskata ja haluaisit myös kerrankin ;) päästä ruuanlaitostakin vähemmällä.
Tietysti omassa porukassa voisi viettää juhlaa niin kuin haluaa. Mä nautin kans, kun pääsee edes välillä helpolla eikä tarvi pingottaa.
Ja ruuan jälkeen otan tirsat, en tiskaa.