Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustatko ulkomaille puolisosi kanssa aina ilman lapsia?

Vierailija
21.06.2007 |

Kuulin, kun eräs tuntematon ihminen jutteli toiselle sanoen, että he matkustavat miehen kanssa aina ulkomaille ilman lapsia, koska koko perheen reissu tulisi niin kalliiksi. No, itse olen kai väärä ihminen ihmettelemään tätä, koska meillä on lapset olleet aina itsestäänselvästi kaikilla ulkomaanmatkoilla mukana, kun ei ole mitään paikkaa, mihin heitä voisi edes yhdeksi yöksi jättää, en siis ole tullut muuta edes ajatelleeksi. Tuli vaan mieleen ajatus, että jos ilman lapsia matkustava tekisi vaikka vain joka toisen tai kolmannen matkan, silloinhan kustannusten puolesta pääsisi koko perhe mukaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monissa muissa perheissä mennään koko perheellä matkalle.

Vierailija
2/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi hankittiin lapsia, kun haluttiin nauttia lapsista ja perhe-elämästä ja näyttää heillekin eri paikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt viimeksi v. 90. Viime kesänä mies tosin otti 15-vuotiaan tyttömme mukaan.

Vierailija
4/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut mieleenkään jättää lapsia hoitoon sen takia, että pääsisimme matkalle kahdestaan.

Vierailija
5/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siksi hankittiin lapsia, kun haluttiin nauttia lapsista ja perhe-elämästä ja näyttää heillekin eri paikkoja.

Mutta ihan joka reissulla ei lapset ole mukana. Joskus halutaan olla miehen kanssa ihan kaksinkin, muistella niitä aikoja kun oltiin vasta tavattu, umpirakastuneita, ja maailmaan mahtui vain me kaksi :)

Tosin niilläkin reissuilla yleensä lasten nimet nousee esille monen monta kertaa, ja soitellaan mummolaan koska on niin kova ikävä lapsia :D

Vierailija
6/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamme halvat lennot ja majoitumme edullisesti. Matkustamme koko perhe 1-2 kertaa vuodessa ulkomaille.

Emme ole ikinä käyneet mieheni kanssa kahden ulkomailla ;)

Erikseen kyllä mutta ne matkat ovat liittyneet sitten työhön tai harrastukseen.

Tänä kesänä meinasi jäädä perhematka kokonaan väliin ja suunnittelimmekin jo sellaista, että toinen vanhemmista menee yksin yhden lapsen kanssa jollekin halpismatkalle vuorotellen (nuorinta ei olisi viety, kun ei vielä sen päälle ymmärrä), koska rahojen saaminen koko perheen matkaan vaikutti epätodennäköiseltä. Tässä kuviossa vielä vaikuttaa se, että nuorin lapsista on täyttänyt äsken 2-vuotta, joten hänkin maksaa nykyään ja esimerkiksi useimmissa hotelleissa meidän pitää ottaa kaksi huonetta.

Vierailija:

Kuulin, kun eräs tuntematon ihminen jutteli toiselle sanoen, että he matkustavat miehen kanssa aina ulkomaille ilman lapsia, koska koko perheen reissu tulisi niin kalliiksi. No, itse olen kai väärä ihminen ihmettelemään tätä, koska meillä on lapset olleet aina itsestäänselvästi kaikilla ulkomaanmatkoilla mukana, kun ei ole mitään paikkaa, mihin heitä voisi edes yhdeksi yöksi jättää, en siis ole tullut muuta edes ajatelleeksi. Tuli vaan mieleen ajatus, että jos ilman lapsia matkustava tekisi vaikka vain joka toisen tai kolmannen matkan, silloinhan kustannusten puolesta pääsisi koko perhe mukaan.

Vierailija
7/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme nelilapsinen perhe. Käymme miehen kanssa kerran vuodessa n. neljän päivän ulkomaanreissulla kaksin - muistaaksemme, että olemme enemmän kuin työpari. Tieto siitä, että aidosti nautimme toistemme seurasta ja meillä on hauskaa yhdessä, auttaa kummasti jaksamaan raskaan arjen kaikkine harmeineen. Toki arjessa on iloakin, mutta rankkaa silti.

Meidän kahdestaan matkustaminen " palvelee" koko perhettä - eikä lapsillakaan kurjaa ole, kun pääsevät isovanhempien hemmoteltaviksi :)

Vierailija
8/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä otan jonkun / jotkut lapsista mukaan, välillä menen yksin, välillä miehen kanssa kaksin, joskus hän käy lasten kanssa... Me matkustamme aika paljon, yli 10 krt vuodessa jonnekin muualle.

Vierailija
9/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos kyseessä on aina yksi matka kerran vuodessa, niin tuntuu kummalta, että lapset ei koskaan pääsisi mukaan. No, saahan sitä varmaan ihmetellä asioita, jokainen tavallaan. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän