kuka on käynyt Keski-Suomen keskussairaalassa ultrassa??
Itse kävin KSK-S ultrassa rv 29+0 ja kysyin sitten nuorelta naislääkäriltä (Väyrynen) että kumpiko sieltä on sitten tulossa,että voisitko katsoa! Hän sanoi että tottakai että vilkastaanpas sinne jalkoväliin:)
Kun lääkäri pyöritteli ultraa siinä tovin massuni päällä,näin itsekkin selvästi vauvan reisiluut ym.. mutta lääkäri totesi sitten että en uskalla etes veikata mitään,kun ei se halua näyttää!!:(:(:(
Mutta oiskohan pippeli&kivekset näkynyt jo sieltä reisiluun vierestä tai silleen..:D
Edellisessä raskaudessani kävin ultrassa viikolla 23+ ja siellä ei epäilystäkään että kumpi oli tulossa..Niin selvästi pippeli&varsinkin kivekset näkyi että...
Lähdenkö ostamaan nyt sitten tyttöjen vaatteita;)
Kertokaa te kelle on aiottu sanoa sukupuoli mutta ei oo nähtykkään ni onko se ollut kumpi?:)
Loppujen lopuksi kuitenkin ihan sama kumpi sieltä tulee kun vaan kaikki menisi onnellisesti!!
T.Persikk@+pojat x2 + tupuliinu rv 34+
Kommentit (5)
siellä rakenneultrassa rv 20 ja meille sanottiin,että jos näkyy,kerrotaan sukupuoli....eipä näkynyt mitään,kun vauva kölli jalat tiukasti yhdessä koko ultrauksen ajan.
Huhtikuussa rv 25+3 kävimme yksityisellä 4-d ultrassa Kuopiossa ja siellä varmistui oma epäilykseni,että tyttö on tulossa jälleen.
Itse aloin ostamaan oikeastaan vasta rv 25 jälkeen vaal,punaista,vaikka tyttötunne olikin vahva alusta lähtien,kai ajattelin ettåä jos veikkaisinkin väärin tällä kertaa...Tämä tulokas on perheemme 5. lapsi ja joka kerta olen aavistanut sukupuolen oikein.
Onnea loppuodotukseesi,kohtahan selviää jo muutenkin kumpi teille on tulossa.
Lumina ja Lahja rv 34+2
Tervehdys!
Minä kävin kontrolliluontoisesti K-S keskussairaalassa äitipolilla kovien alaraajaturvotusten vuoksi parisen viikkoa sitten. Kysyin lääkäriltä ( oli myös nuori nainen, nimeä en muista) Että kumpikohan mahtaa olla tulossa, kertoisiko jos näkee. Sanoi minulle, että kyllä täällä hänen mielestään pikkusisko on, mutta ei kannata seiniä maalata, koska hekin saattavat joskus erehtyä. Mutta ihmettelenpä jos poika tulee (on tietty tervetullut kumpi vaan...), koska eivät nuo lääkärit varmasti kovin mielellään sano mitään jos eivät varmasti näe...Lääkäri sanoi että todennäköisyys hänen arvioonsa on 90 prosenttia. Tyttöjen vaatteita en ole uskaltautunut vielä ostamaan, mutta onhan meillä tuon isosiskon kaikki vanhat vaatteet vielä tallessa, joten tuskin paljon tarvii ostellakkaan. Niin raskausviikkoja mulla oli ultratessa 38, nyt " yliajalla" mennään ja viikkoja jo 40+5, eikä " typykkää" vieläkään kuulu...
saman tyylisiä kokemuksia kiitos ja kumarrus etukäteen (" ,)
Ei haittaa vaikket ole käynyt KSK-S,mutta löytyykö samaa kokemusta..:)
ylimääräisessä ultrassa samassa paikassa,verenvuodon takia.
kun rv 25 kävin mehiläisessä, tyttöä näytti.
sillä uskalsi siellä kysästä rv n30 et kumpi on tulosssa, tämä nuori nais lääkäri (oisko ollut virta?) tokasi et ei täällä käydä sukupuolta kyselemässä ja sen jälkeen oli epämukava muutenkin, ihan kuin sen takia olisin mennyt enkä veren vuodon takia.
mut kätilöt oli ihania vastassa.
korasa ja viikkoja huimat 36+1
kävin minäkin molempia poikia odotellessa.
esikoiselta lääkäri kertoi auliisti, ja esitteli kuvaruudulla näkyvät kivekset ja peniksen.
kuopusta ultratessa poika oli mennyt köllöttelemään selkä mun lantion pohjaa vasten, jalat vasemmassa kyljessä ja pää oikeassa.
jalat herra oli ristinyt ensin polvista ja sitten vielä nilkoista, ja nykäissyt kantapäät takapuoltaan vasten.
lääkäri ultrasi ja ultrasi, virtsarakko ja muut kyllä näkyi, mutta jalkoväliin ei sitten vilaustakaan. ja vauva tietty nukkui, että ei edes myllännyt yhtään.
ovat kai aika varovaisia nuo lääkärit kertoessaan sukupuolta.
eivät kerro jos eivät ole varmoja, eli eivät arvaa.
ihan jo siksi, kun jos sanovat että tulee yhtä, niin vanhemmat tietty ostavat kaikki sitten tytölle/pojalle, ja jos se tulokas onkin sitten erisorttia kuin piti, niin voi olla että pojalla on kaikki vaunuista alkaen vaaleanpunaista..
puolitutuille kävi niin, (muu paikkakunta), että piti olla tyttö tulossa. tuleva äiti sitten ompeli ja virkkasi läjän mekkoja, vaaleanpunaisia mekkoja, ostivat hempeät vaunut, joihin asennettiin vielä pitsi-hörssötyksiä, ostettiin vaaleanpuna-sävyinen kastemekko, äiti kirjaili tulevan vauvan nimen suunnilleen ruokalapuista alkaen kaikkeen, tapetoitiin lastenhuone... jne...
olivat olleet todella hölmistyneet, kun kätilö kehui salissa, että täältä tuli hieno poika!
(ensi järkytyksestä toivuttuaan, huumorintajuinen äiti sanoi, että olisi kätilö voinut sanoa sieltä tulleen vaikka vasikan, niin eivät olisi voineet enempää olla tyrmistyneitä kun olivat ilmoitukseen pojasta.. =) )