Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Saakohan masennuslääkkeiden (sertralin) kanssa käyttää alkomahoolia? Oletko ottanut? Miten kävi?
21.06.2007 |
Haluisin Juhannuksen kunniaksi ottaa vähän (tai enemmän) mut uskaltaakohan? Minkään lääkkeen kanssahan ei suositella.
Kommentit (3)
alkoholin kanssa, ts aamulla olo voi olla aika ahdistunut. Muuten en usko että alkoholi silloin tällöin vaikuttaa. Ei minulla ainakaan. Ota varovaisesti alkuun, huomaat kyllä jos pää ei kestä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että voi ottaa alkoholia sillon tällön mut jos ottaa enemmän kerralla niin sit kannattaa jättää lääke siltä päivältä ottamatta. kyse ei kyllä ollut samasta lääkkeestä mut mielialalääke kumminkin.
Alue: Aihe vapaa
Mutta lue käyttöohjeet. Niissä lääkkeissä, joilla on yhteisvaikutuksia alkoholin kanssa, lukee kyllä selvästi, ettei alkoholia saa käyttää. Ja kerrotaan myös mitä aiheuttaa.
Jos käyttöohjeessa ei lue mitään erityistä, niin silloin voi käyttää. Muista kuitenkin ottaa lääkkeet ajallaan, äläkä oksenna niitä ulos.