Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saakohan masennuslääkkeiden (sertralin) kanssa käyttää alkomahoolia? Oletko ottanut? Miten kävi?

Vierailija
21.06.2007 |

Haluisin Juhannuksen kunniaksi ottaa vähän (tai enemmän) mut uskaltaakohan? Minkään lääkkeen kanssahan ei suositella.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lue käyttöohjeet. Niissä lääkkeissä, joilla on yhteisvaikutuksia alkoholin kanssa, lukee kyllä selvästi, ettei alkoholia saa käyttää. Ja kerrotaan myös mitä aiheuttaa.



Jos käyttöohjeessa ei lue mitään erityistä, niin silloin voi käyttää. Muista kuitenkin ottaa lääkkeet ajallaan, äläkä oksenna niitä ulos.

Vierailija
2/3 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholin kanssa, ts aamulla olo voi olla aika ahdistunut. Muuten en usko että alkoholi silloin tällöin vaikuttaa. Ei minulla ainakaan. Ota varovaisesti alkuun, huomaat kyllä jos pää ei kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voi ottaa alkoholia sillon tällön mut jos ottaa enemmän kerralla niin sit kannattaa jättää lääke siltä päivältä ottamatta. kyse ei kyllä ollut samasta lääkkeestä mut mielialalääke kumminkin.