Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies alkanut kettuilemaan kiloista, syömisestä, mikähän sillä nyt on???

Vierailija
21.06.2007 |

Eli klassinen tapaus kilojen suhteen, raskauskilot jääneet lanteille, vyötärö hävinnyt. Yritän aina tsempata syömisen kanssa, mutta kiire (seli, seli...) saa sortumaan rankkaan hiilaritankkaukseen (kärjistäen). Minä sentään harrastan hyötyliikuntaa (työmatkat), mies ei niin mitään.

Ihan viime aikoina mies alkanut kuittailemaan suupaloista. Ja miehellä itsellään on ylipainoa, painoindeksi korkeampi kuin minulla.

Yrittääkö v*****lulla saada minut laihtumaan entisiin mittoihin, vaan mitä voisi ajatella?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit todeta että koko perheessä olis ruokaremonttipaikallaan. että jos ei ole sattunut huomaamaan niin itsekin on päässyt paisumaan.

Vierailija
2/7 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Millaisellehan mutrulle herran suu menisi?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehelle, että tämä on ihan oikeassa mutta että itselläänkin olisi tekemistä tuolla saralla. Alatte yhdessä järkevöittämään syömisiänne ja lyötte vaikka vetoa siitä, että joulun alla painatte kumpikin 10% vähemmän?

Vierailija
4/7 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan koetettu välillä harrastaa. Mutta siis tämä kettuilu on nyt uutta. Minä itse olen ns. hienotunteinen, en kommentoi negat. ulkonäköä, vaan annan paremminkin pos. palautetta, kun siihen aihetta. Olenkohan liian " prinsessa" , joka ei kestä totuutta?

Vierailija
5/7 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suosittelen tuota vinkkiä " koko perheen ruokaremontista" . Ja jos se olet yleensä nimenomaan sinä, joka käyt kaupassa, lopeta totaalisesti kaikkien herkkujen ostaminen (tai osta vain itsellesi ja syö salaa ;)). Ja jos olet päivät kotona lasten kanssa, singhda lenkille, punttikselle, tanssitunnille tms. aina samantien, kun miehesi astuu ovesta sisään työpäivänsä jälkeen :D



Veikkaan tosin, että pelkkä vihjaisu miehen omasta kropasta saa silmät aukeamaan ilman suurempaa vastakettuiluakin ;) Kysy vaikka nätisti, että pitäisköhän MEIDÄN vähän ryhdistäytyä ja miettiä jotain terveellisempää naposteltavaa illoiksi, kun ollaan (siis molemmat!) taidettu vähän lössähtää vai onko tää ihan jees näin...

Vierailija
6/7 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos toinen itse on myös päässyt plösähtämään.



Toisaalta taas ymmärrän hyvin että, jotain saattaa häiritä kumppanin liiat kilot. Toisia ne häiritsee enemmän ja toisia vähemmän, ehkä löytyy niitäkin joita ei häiritse ollenkaan.



Mun mies lihoi, jossain vaiheessa. Pieni painonnousu ei mua haitannut, mutta sitten kun parikymmentä kiloa oli tullut lisää, niin kyllä se jotenkin häiritsi. Onneksi mies itse otti asian puheeksi, ja laihdutti. Mun ei tarvinnut sille mitenkään huomautella asiasta.



Ei se millekään dietille ruvennut. Vaan rupesi vain syömään työajallaankin terveellisemmin. Sitä ennen oli pizzalinja duunissa. Ja rupesi liikkumaan taas enemmän pyörällä ja kävellen, eikä vain autolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no enpä ole tullut ajatelleeksi että mun ulkonäöllä olisi sulle niin väliä, kun et piittaa omastaskaan :-O Että hyvä kun tuli puheeksi, pitäis vissiin molempien vähän tässä sitten laihduttaa ja kuntoilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi