Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erotiikka baari

Vierailija
20.06.2007 |

Mielipiteitänne olisin kyselly asiaan että, vvime perjantai yöllä emäntä oli töiden jälkeen lähtenyt ajelee työkavereidensa kanssa " 1nainen + 2 miestä" ja heräsin keskellä yötä kun hän ei ollut tullutkaan kotiin, joten yritin soittaa hänelle varmaan 20kertaa ennenkuin suostui vastaamaan minulle.

Hetken siinä juteltuamme hän kertoi miettineensä pitkään jo ettei halua mennä naimisiin kanssani, pyysin häntä tulemaan kotiin ja puhumaan kanssani asiasta mutta hän sanoi että tulee vähän ennen kuin llähden töihin.

Kun hän tuli kotiin niin sanoi vain että on miettinyt asiaa ja ei halua naimisiin.

Töistä tultuani yritin puhua hänelle asiasta mutta hän ei puhunut kanssani mitään, joten tästä suuttuneena otin ja lähdin kaupungille ja eksyin vahingossa tissibaariin, join siellä aika tavalla ja rahaa paloi aivan mielettömästi rahavarantoihin verrattuna.

No Tämän kun emäntäkuuli otti ja pakkasi tavaransa ja lähti 2 lapsemme kanssa johonkin yökylään ja on tälläkin hetkellä jossain mutta ilman lapsia.

Nyt tilanne on sellainen että emäntäsyyttää mua joka asiasta, että olen kaikki pilannu.

Joten kysymys on että kumpi nyt on sitten pahempi juttu häiden peruminen vai tissibaari reissu?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun " emäntä" ei halua, niin siihen takuulla on syy. Olet suututtanut sen jollain muulla jo aikaisemmin.

Vierailija
2/3 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä ollut kinaa ja kränää pitkin suhdetta mutta nyt ei ole puoleen vuoteen ollut mitään.

Pahimmat hankaukset meillä oli suhteen alku aikoina.

Olen ollut koko syksyn pirun väsynyt ja kärttyinen aina välillä kun en olel päässyt kodistani muualle kuin kouluun kun olen vahtinut lapsiame kun emäntä on käynyt töissä.

olihan se reissu kyllä täysin turha ja on vituttanut mua valtavasti sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ajattelee kokonaisuutta, on täysin selvää että naisella (mies, joka tahtoo saada seksiä naiseltaan vielä joskus, ei sano tätä emännäksi!) on joku syy tähän päätökseen. Ja kun miettii sinun reaktiotasi tähän kriisiin (tissibaariin meno, menon väittäminen vahingoksi ja rahojen tuhlaaminen), ei välttämättä tarvi edes kovin kauan miettiä miksi nainen tahtoo perua häät...

Toivottavasti saatte asianne selviämään kuitenkin! Yritä puhua naisesi kanssa, se on ainut tapa selvittää asiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä