Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä alkoholiton viini / siideri / tms.??

Vierailija
20.06.2007 |

Suositelkaapa odottavalle juhannusjuhlijalle sopivaa alkoholitonta juomaa, joka ei kuitenkaan olisi ihan tavallista limua tai mehua! Olisi kiva osallistua bileisiin vaikkei viini nyt uppoakaan...

Mikään hirvittävän makea ei tällä hetkellä maistu. Auttakaa siis ja kertokaa, mitä holittomia " korvikkeita" te suositte?

Kiitos!

rv 22

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain sitä kampaajalla ollessani

Vierailija
2/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppoaa ainakin minulle, alkoholittomista viineistä en ole löytänyt sinne päinkään juotavaa tavaraa, ei punaista eikä valkoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on omena, päärynä ja uutuutena karpalo.

Vierailija
4/8 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaupoista saatava alkoholiton valkoviini on hyvää. Se saksalainen. Olen kaikki muutkin kokeillut, mut ne muut ihan kamalia.

Vierailija
5/8 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kivennäisvedellä jatkettuna ovat ihan juotavia. Eihän se tietysti sama ole, mutta alkoholiton valkoviini citronellella (tai jopa Spritella) jatkettuna on ihan kelvollinen siiderinkorvike (ja on vielä samanväristä). Itse kuitenkin otan mieluummin lasin pohjalle kolmasosan ompputuoremehua ja sitten kivennäisvettä tai Spritea päälle.

Vierailija
6/8 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ruuan kanssa joisin holitonta olutta, vaikka intohimoinen viinin ystävä olenkin. Holittomat viinit ovat niin surkeita, että itkettää. oluesta en muuten välitä, mutta ruuan kanssa holiton olut parempi kuin holiton viini. Valitettavasti

Vierailija
7/8 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis oikeasti low alcohol,mutta vähemmän siinä on voltteja kuin kaupan simassa :)

Vierailija
8/8 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiderit on mun mielestä joka tapauksessa kauheita, on ne alkoholillisia tai sitten ei. Hyvää alkoholitonta viiniä en raskausaikana onnistunut löytämään. Alkoholittomat oluet sen sijaan on onnistuneen makuisia eli hyviä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän