Av-mammojen gourmet-juhannus, joka toinen kertoo grillaavansa *ah* niin ihania herkkusienia tuorejuustotaytteella ja pekoniin kaaraistyna
Tuosta herkusta on selkeästi tullut LÄHIÖRUOKAA!
vrt lähiönimet :)
Kommentit (13)
Kokeilen täytettyjä tomaatteja nyt jussina.
mutta miehen sukulaisia (5 kpl) päätti paukata paikalle. Eli ollaan uudet perunat-salaatti-makkara-olut-siideri-jätski -linjalla hyvin pitkälti. Muuten menu olisi varmaankin ollut seuraavanlainen:
Alkupala: sillitartar ja uudet perunat
Pääruoka: härän sisäfile parilassa, marinoidut herkkusienet ja ananassalsa
Jälkiruoka: grillatut hedelmät vartaassa ja jogurttikastike
Aluksi valkoviiniä, sitten punaviiniä ja makea jälkiruokaviini jälkkärin kanssa.
Hyviä ne on, ja tehdäänkin niitä lähes aina kun grillataan. Lisäksi kanaa ja vihanneksia vartaassa, folionyyttejä joissa on perunaa ja rehuja aurajuuston kera. Makkaraa ei meillä syö kukaan, ei tykätä siitä.
Meillä paistetaan makkaraa nuotiossa ja juodaan nokipannukahvit ja kakarat juo limpskaa. Jos ukko saa kalaa niin sitä paistetaan vielä nuotiossa siinä illalla.
Me sitä vasta juntteja ollaan.
Vierailija:
Meillä paistetaan makkaraa nuotiossa ja juodaan nokipannukahvit ja kakarat juo limpskaa. Jos ukko saa kalaa niin sitä paistetaan vielä nuotiossa siinä illalla.
Me sitä vasta juntteja ollaan.
on ihan sama onko se gourmeruokaa vai lähiöruokaa...
kunhan pidän sen mausta!
Jos laitan täytettä, vesi ilmestyy joka tapauksessa sieneen. hyi.
Taitaa olla maalaisherkkuja noi.
t. micro-makkarat pöytään ja pussimuussia päälle
sitten.
Minä pistän tomaattien kanssa samaan folionyyttiin sipuli, valkosipulia, paparikaa, herkkusieniä jne.
Tosin jos mä tykkäsinkin sieniä grillata, niin grillaisin. Mulle ihan sama vaikka sitä söis koko suomi jussina.
luulin että koverratte tomaatit ja laitatte sinne sisään jotain... tuorejuustoa? Auraa? ??
Pari kesää niitä laiteltu ja aina vaan paranee, en luovu koskaan tästä herkusta!