Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ei vaan sovi kaikille... esim. mulle... =(

Vierailija
20.06.2007 |

Olen toista kertaa raskaana ja en tiedä haluanko enää tämän jälkeen. Raskaushormonit tms. tekee musta aivan hirviön!! Pinna palaa hetkessä, kaikki ärsyttää, tapellaan koko ajan miehen kanssa, itkettää jne. Miksei voisi olla vaan normaali... Tappelu tulee niin pienistä asioista, etten edes tiennyt, että niinkin pienet asiat saa mut tappelemaan... Eipä ole helppoa miehellekkään, sekin harmittaa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaksi lasta jo hommatta, eikä lisää tule. Ihania ovat vauvat, lapset, niin omat kuin muidenkin. Mutta raskaana-ei kiitos!

Vierailija
2/5 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja välillä on tunne, että jos joku tökkäis tikulla käteen siis saisin hirveet itku-huutoraivarit.... Tai jos joku asia ei mene halutulla tavalla tai roskapussi leviää tai lyöt varpaan tuolinjalkaan tms. niin pois alta risut ja männyn kävyt...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voisi välillä " unohtaa " hetkeksi koko raskauden? itseäni se auttoi vaikeimpina hetkinä. Sit itkin, kun tunsin huonoa omaatuntoa siitäkin, etten raskaudesta osannut nauttia. Ei kaikki vaan ehkä osaa, vaikka vauva olisi kuinka haluttu ja toivottu, niin kuin meidänkin molemmat ovat olleet.

Vierailija
4/5 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu noiden mielialojen ja hermojen menojen kanssa. Niiden lisäksi vielä kaiken kukkuraksi saan joka kerta AIVAN valtavat määrät jostakin syystä kiloja, vaikka en kaksinkäsin ruokaa suusta ahdakaan, niitä saa sitten ikuisuuden aina tiputtaa ennen kuin olen taas normaalin ihmisen mitoissa.

Vauvat ja lapset on tosiaan aivan ihania ja niin rakkaita, kun voisi saada lapsia ilman raskaana olemista, mutta sentään kaikki ei ole mahdollista... (siis omia ei adoptio)

Vierailija
5/5 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huono omatunto painaa aina kun pinna palaa. Onneksi kuitenkaan ei lapseen kohdistu tms. mies on lähinnä " uhri" . Olotilana raskaus ei vaan sovi mulle mutta silloin kun esikoinen synty niin pari vko synnytyksestä oli olo kuin toisella ihmisellä, eli synnytystä odotellessa=) Kuhan vaan hermo kestäisi.. Ja lapsi on kyllä ihana ja toivottu ja tämä tuleva on myös jo nyt suuren rakkauden kohde vaikkei itsellä olo mikän helpoin olekaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi