Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos tekisin juhannusoharit...??

Vierailija
20.06.2007 |

Mieheni ystävä vaimonsa kanssa on kutsunut meidät mökilleen, jonne oli tarkoitus lähteä perjantaina juhannusta viettämään koko perheen kanssa. Nyt mies on kuitenkin tiellä tietymättömillä, on siis jäänyt jonnekin työmatkan varrelle, vaikka niin vannoi lupaavansa tulla suoraan kotiin. Puhelin on suljettu/akku on loppu ja multa on huumorintaju loppunut...

Ajattelin että olisikohan tökeröä jos sanoisin että mies saakin lähteä yksinään kaverinsa mökille, koska mua ei enää huvita näiden jatkuvien ohareiden takia. Jospa mies lopulta oppis tästä jotain???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä lapsellista, mutta ajattelin myös olla vastaamatta miehen soittoihin viikonlopun aikana. Nauttikoot sitten juhannuksesta, tajuaapahan ainakin miltä musta tuntuu!!

Ja selittäköön mun poissaolon miten haluaa isäntäväelle, en jaksa enää sen temppuja :(

Vierailija
2/6 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta valmistaudu ainakin mielessäsi myös siihen, että mies on poisjäännistäsi vain iloinen, sillä pelottavan usein noiden ohareitten taustalta löytyy toinen nainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se mies niistä sun ohareista on moksiskaan? Itkee siellä mökillä koko viikonlopun vai? Juu, varmaan...

Vierailija
4/6 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä itse todella haluat ja tee niin. Lakkaa tekemästä pelkästään vaan toisen mieliksi tai kostoksi asioita.

Vierailija
5/6 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni vielä pahempaa kun mies pistää kaikki rahansa peleihin ja juomiseen :(

Vierailija
6/6 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on päätettävä miten tahdot elää oman elämäsi, mutta älä kuvittele että voit jollakin tapaa parantaa tai herättää miehesi näkemään totuuden.

Jos et tahdo elää näin kun nyt elät, ota ero. Mies ei tule muuttumaan, teitpä sitten mitä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi