Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teistä ok että pph nukkuu päiväunet hoitopäivän aikana?

Vierailija
20.06.2007 |

Mä olin aika hämmästynyt kun kuulin että eräs pph nukkuu päivisin kun hoitolapsetkin ovat päikkäreillä, olenko ainoa jonka mielestä kuulostaa arveluttavalta?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. pph

Vierailija
2/19 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kotiäiti ja nukun itsekin päikkärit, kun lapseni nukkuu. Nukun tosin aika koiranunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka silloin vahtii lapsia ja takaa heidän turvallisuuden?

Lapsihan voi herätä, jos on laitettu samaan aikaan päikyille, ja keksiä mitä tahansa ja vanhingoittaa itsensä, jos pph ei herää.

En antaisi lapsiani tuollaiselle hoitoon ikinä.

Vierailija
4/19 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse uskaltaisi nukkua.

Omien lasten päikkäreiden aikaan kyllä tuli aikoinaan nukuttua. Tosin nukuttiin sitten kaikki samassa sängyssä ja siihen kyllä heräsi jos lapset heräsi.

Vierailija
5/19 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapsi voisi keksiä keskellä kirkasta päivää sitten?

Vierailija
6/19 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisi aikaa jälkien siivoukseen, ruoanlaittoon, askartelujen valmisteluihin jne. Ei aikuinen tarvi päiväunia.

Vierailija
7/19 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitappa hoitaa neljä lastasi ilman päiväunia. On hiukka eriasia kuin sinun työpäiväsi!

Vierailija
8/19 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koitappa hoitaa neljä lastasi ilman päiväunia. On hiukka eriasia kuin sinun työpäiväsi!

Vierailija
9/19 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Kuuluu olla vahdissa, ei saa toisten lapsista vastuussa oleva aikuinen olla unessa (ei edes koiranunessa) kesken tyopaivan!

b) Luulisi riittavan tyota mm. juuri mainittuja ruoan laittoa, askarteluejn ja leikkien valmistelua

c) Voisi pitaa muuten oman hetken, juoda vaikka kahvit ja lukea lehden, mutta valveilla pitaa olla

Vierailija
10/19 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin, että hoida neljää vierasta lasta 10-14h/vrk. Minulta tuon lisäksi löytyy 5 omaa lasta.

Vierailija
11/19 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kirjoitin, että hoida neljää vierasta lasta 10-14h/vrk. Minulta tuon lisäksi löytyy 5 omaa lasta.

Vierailija
12/19 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torkun retkisängyllä oven edessä. Jos joku lapsista heräisi niin ei pääsisi makuuhuoneesta ulos. Nautin työstäni mutta kukaan teistä (paitsi pph:t) ei jaksaisi!

Vierailija
13/19 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo idiootit, eikös se ole parempi, että pph on sitten taas iltapäivästä virkeä ja skarppi. Heillä ei muutenkaan ole mitään taukoja, mitä muissa työpaikoissa on (esim. päiväkodeissa missä nro:12 taitaa työskennellä!)

Ehkä teidän vanhempienkaan ei kannattaisi nukkua öisin, vaan vahtia ettei se oma pikkumurunen vaan herää...

Vierailija
14/19 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hereillä on oltava!

Vierailija
15/19 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aloin olla niin vanha etten enää saanut nukuttua päiväunia hoidossa niin odotin että pph nukahti ja hiippailin pois huoneesta. Jos pph heräsi siihen kun koitin mennä pois, hän komensi minut takaisin ja odotin taas kunnes hän oli nukahtanut. Ja nyt aikuisena kun tätä olen ajatellut niin eihän tämän pph:n toiminnassa ollut hitustakaan järkeä mukana kun tiesi että en nuku ja menen pois heti kun se itse on nukahtanut. Suuren riskin otti ettei minulle satu mitään kun hän itse nukkuu.

Vierailija
16/19 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottamaan pienet torkut lasten kanssa. Vanhemmille asia ei kuulu!

Vierailija
17/19 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pph:n työ on nimittäin erittäin raskasta.

Vierailija
18/19 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se hoitaja nuku koiranunta...

Vierailija
19/19 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onnistuu torkkuminen.