Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
ootteko huomanneet miten rumia ihmisiä Kumpulassa käy? Stadikalla on paljon tasokkaampia ihmisiä! varsinkin äidit
20.06.2007 |
ja lapsetkin ovat kumpulassa ylipainoisia, levähtäneitä ja räkänokkaisia.
Miten kehtaavat sen näköisinä esiintyä!
Siksi en enää kumpulaan perhettäni vie, käymme vain stadikalla.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Päättelen, että kyseessä on äiti. AP
menet kun siellä tasokkaampaa mielestäsi, itse et kyllä tunnu kovin tasokkaalta vaan bimbolta.
Alue: Aihe vapaa
niistä rumista jotka käy stadikalla, joten varoitan älä tule.