Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
miksi aina pitää valita joku missi tai tuning tyttö..joka tapahtumassa?
20.06.2007 |
mua niin alkaa pänniä kun joka tapahtumas pitää KISATA KAUNEUDELLA! todella typerää. onko naiset tosiaan niin säälittäviä että menevät laitattamaan itsensä paremmuusjärjestykseen? on miss carting, tuning tyttö, miss suomi, miss bikini, miss järvisuomi, miss suupohja ja maitotyttöjä, juhannusneitoja...................jne jne! mä en ymmärrä. kertokaa joku viisaampi mix naiset vajoaa noin alas?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa